Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nännit sojottavat alaspäin

Vierailija

Olen kohta 20v lapseton nainen,jonka rinnat roikkuvat niin pahasti että nännit osoittavat melkein suoraan alas.80C kuppi ja onneksi on viel täyteläiset rinnat.Lisäksi on vielä laajat nännipihat :( Kynä testissä jäi kynä jo 15v. Ahdistaa pirusti tämä asia ja leikkauttaakaan näitä en halua :(

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Tjaa, no tissejä on erilaisia. Mitä jos tekisit käsipainoilla rintalihaksia kehittäviä liikkeitä, niin tissit saa ainaki enemmän nostetta? Miksei niitä voi leikkauttaakkin, mutta kannattaako ennen lastentekoa?

Vierailija

Rintasi ovat täysin normaalit. Luultavasti (toivottavasti!) iän myötä itsetuntosi paranee ja opit arvostamaan vartaloasi. Näin kävi minulle, rintani ovat varmaan aika samanlaiset kuin sinulla.
Onko liivisi oikean kokoiset? Mene hyvään liiviliikkeeseen ja osta kauniita ja hyvin istuvia (pyydä sovitus/mittausapua) jotta rintasi saavat oikeanlaisen tuen. Vaatteetkin istuvat oikean kokoisissa alusvaatteissa paremmin.

Vierailija

Ei haittaa tissejä on erillaisia, voisin tulla vähän leipomaan niitä.
Mulla ei ole ollut ikinä iso tissistä tyttö/naisystävää, olen jäänyt paljosta paitsi.
Tm40v

Vierailija

Sama täällä..isot riippuvat painavat rinnat.Raskaus ja imetysaikana hienot mutta taas rupee napa lähestyyn uhkaavasti..minkä näille voi..voihan mennä johkin kohotukseen mut onko sen arvoista?Toisilla toisenlaiset..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tjaa, no tissejä on erilaisia. Mitä jos tekisit käsipainoilla rintalihaksia kehittäviä liikkeitä, niin tissit saa ainaki enemmän nostetta? Miksei niitä voi leikkauttaakkin, mutta kannattaako ennen lastentekoa?

Onhan se vaan niin, ettei riippuvia rintoja enää terhakoiksi millään rintalihas liikkeillä saa.

Se on hyväksyttävä tosiasiat tai mentävä kirurgin pakeille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rintasi ovat täysin normaalit. Luultavasti (toivottavasti!) iän myötä itsetuntosi paranee ja opit arvostamaan vartaloasi. Näin kävi minulle, rintani ovat varmaan aika samanlaiset kuin sinulla.
Onko liivisi oikean kokoiset? Mene hyvään liiviliikkeeseen ja osta kauniita ja hyvin istuvia (pyydä sovitus/mittausapua) jotta rintasi saavat oikeanlaisen tuen. Vaatteetkin istuvat oikean kokoisissa alusvaatteissa paremmin.

Hyvä tsemppi! Lohdutukseksesi voin sanoa että mullakin roikkuu, ei tosin rinnat! TM

Vierailija

Mulla on aina ollut tuollaiset tissit, eli riippuvat ja nännit osoittaa alaspäin. Eipä ole elämää ikinnä mitenkään haitannut. Hyvillä liiveillähän ne saa oikeinkin terhakan näköiseksi nostettua. Alasti katsottuna ei nyt maailman kauneimmat rinnat, mutta ei ole miehiä koskaan haitannut. Yksi jopa erityisesti palvoi rintojani, vaikka aina olin kuvitellut että kaikki miehet tykkää sellaisista terhakoista puolipalloista, joissa nännit osoittaa ylöspäin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollut tuollaiset tissit, eli riippuvat ja nännit osoittaa alaspäin. Eipä ole elämää ikinnä mitenkään haitannut. Hyvillä liiveillähän ne saa oikeinkin terhakan näköiseksi nostettua. Alasti katsottuna ei nyt maailman kauneimmat rinnat, mutta ei ole miehiä koskaan haitannut. Yksi jopa erityisesti palvoi rintojani, vaikka aina olin kuvitellut että kaikki miehet tykkää sellaisista terhakoista puolipalloista, joissa nännit osoittaa ylöspäin.

Tunnetaanko me sitä, joka palvoi?!

Vierailija

Olisko tubulaariset? Itselläni sellaiset ja kuvaus aikalailla tuo...kylmässä pompsahtavat ihan normaalin näköisiksi, se vähän lohduttaa :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisko tubulaariset? Itselläni sellaiset ja kuvaus aikalailla tuo...kylmässä pompsahtavat ihan normaalin näköisiksi, se vähän lohduttaa :)

En niiden takia ihan Grönlantiin lähtis :)

Vierailija

Ei haittaa ollenkaan, kunhan et itse häpeile niitä. Itseään häpeävä ja kroppaansa peittelevä nainen on suuri turn-off.
M24

Vierailija

Yrittäkää nyt naiset tajuta, että ne rinnat ovat aina juuri sopivat ja niihin haluaa kiinni jokainen yli päivän vanha mies.

m40

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat