Tuli miehen kanssa riita kummituksista!

Vierailija

Kerroin kaverini kummituskokemuksista ja mieheni tyrmäsi ne mielenvikaisuutena. Seurasi riita, koska minun mielestäni mies ei voi mitenkään kiistää toisen ihmisen kokemuksia tuolla tavalla. Tämä oli 15 avioliittovuoden ensimmäinen täydellinen ristiriitatilanne, jossa meidän maailmankuvamme eivät kohtaa ollenkaan. Hassua että se tuli kummituksista!

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo ei kummituksia oo olemassakaan!!

En minäkään ole niitä koskaan nähnyt, enkä aistinut mitään yliluonnollista, mutta en minä voi väittää tän perusteella ettei joku toinen voisi niitä nähdä. Tätä ei mies hyväksynyt ollenkaan. Kummituksia ei kuulemma ole ja on vain hulluutta jos näkee niitä. ap

Vierailija

Hassua että jotkut tuollaisista riitelee. Meillä mies ei usko tuollaisiin asioihin, minä uskon, mutta ei me niistä riidellä. Hyväksymme että olemme eri mieltä. Ei minua haittaa esimerkiksi mitenkään jos mies kiistää minun kokemukseni, ei se voi omia kokemuksiani mitenkään uhata vaikka koko maailma ne kiistäisi. Mitäpä siitä riitelemään.

Vierailija

Tulisiko se mies meille yhdeksi yöksi? Asumme vanhassa kartanossa, osa talosta on käyttämättä (kalustettu toki, mutta emme käy siellä joka päivä) ja mies voisi nukkua siellä yhden yön. Palataan sitten keskusteluun siitä, onko jokaisella oikeus omaan kokemukseensa, vaikka se ei ole muille totta.

Vierailija

Yrititkö väkisin saada miehen uskomaan kummitus kokemuksiisi? Uskon asioissa pakkosyöttö voi hermostuttaa, eikä siinä ole kysymys siitä, luottaako toinen sinun kokemuksiin tai havaintoihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yrititkö väkisin saada miehen uskomaan kummitus kokemuksiisi? Uskon asioissa pakkosyöttö voi hermostuttaa, eikä siinä ole kysymys siitä, luottaako toinen sinun kokemuksiin tai havaintoihin.

Ei minulla ole koskaan ollut kummituskokemuksia. Ei ole koskaan ollut tarvetta edes pohtia liiemmin niiden olemassaolon mahdollisuutta, kun ne eivät minun kokemuksiini mitenkään kuulu. Mutta en minä omien kokemusten puuttuessa voi kieltää toisen ihmisen kokemuksia. Sama kun kieltäis punavihersokeuden. ap

Vierailija

Netistä voi tilata ns. Ghost boxin. Käyttävät sellaista esimerkiksi siinä Aavejahti-sarjassa (voi katsoa you tubesta, Brinkhall jakso on hyvä). Tuosta löytyy paljon ihmisten omakohtaisia kokemuksia netissä. Osa (ehkä suuri osa?) kokeilijoista ei usko kummituksiin, mutta laite vaikuttaa heidänkin mielestään melko kiehtovalta. Sieltä nimittäin tulee ihan selviä vastauksia kysymyksiin. Ei pelkästään monitulkintaista kohinaa, vaan selkeitä vastauksia. Itse olen aika skeptinen luonne ja mietin tuota, että mistä ne vastaukset tulee.

Vierailija

Miehesi on tyypillinen jyrkän rationaalinen ja järkevä ukko kolta puuttuu kyky tunnustella Asioita eri näkökulmista ja empatiaa ei paljon liikene.
Asia on näin koska näin se on ja ystäväsi on hullu
Justiisa joo.

AV MAMMA
Seuraa 
Liittynyt10.1.2015

Vierailija kirjoitti:
Miehesi on oikeassa, tosin en itse ilmaisisi asiaa noin jyrkästi, että kaverisi olisi hullu.

Ihmiset todellakin voivat nähdä ja kokea ihmeellisiä olematta hulluja. Tarpeeksi väsymystä, stressiä tai vain sopivat olosuhteet ja voi todella nähdä tai aistia kaikenlaista.

Minullakin on omakohtaista kokemusta. Tosin puhun hallusinaatiosta ja unihalvauksesta enkä kummituksesta.

Typerää tuomita heti hulluksi. Asia erikseen jos näitä alkaa näkymään usein.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat