Tuomas Veturi-pino, mitä löytyy ja mistä?
täältä löytyy Tuomas Vetureita:
Maahantuojan kautta (AMO OY 09-560 7260) sain tietoja, että Kemikaliokauppa Raija Kaijalaisella Suolahdella on varastossa isompi erä Tuomas Vetureita ja ystäviä. Soitin hänelle ja sain todella ihanaa palvelua. Postissa tulossa Thomas, Percy, James ja Trevor. Koko ajan kuulemma menee vetureita ja muutamia muitakin oli jäljellä vielä eli Diesel10, Bertie (bussi), George, Handcar (resiina), Rusty paketti vaunuilla, Tuomas pattereilla, Thumber. Elikkäs noita löytynee vielä. Puh. 014-541790. Lähettää postitse postin taksojen mukaan.
LÖYTYISIKÖ MISTÄÄN PÄIN SUOMEA:Henry, Gordon, Toby, Annie& Clarabel, Edward? Pitkin Hesaa oon jo soitellut vaan ei löydy ei. Jos joku tietää ees jonkun nuista em. niin olisin ikikiitollinen tiedosta. Pojan synskät lähestyy ja tahtoisimme lahjaksi ostaa. Ebay:ssa on vaikka kuinka mutta äkkiä niillekin tulee hintaa, taitavat postikulut Usasta ja Englannista olla melkoiset?
Pinoon myös muut Tuomas Veturi kamat ja vaatteet. Ulkomailla näkyy olevan melkoinen buumi kun on sohvaa ja sänkyäkin Tuomas Veturin mallisina ja kuvioilla!
Kommentit (21)
Meillä on ainakin yksi fleecepusero ja ohuet housut ulkomailta ostettu.
Ostin omalle pojalle Tuomas Veturi aiheisia vaatteita sanomatalossa olevasta lastenvaateliikkeestä, Adamskids niminen kauppa! Leluja ei muistaakseni ollut. Kyllä tais anttilastakin löytyä joitakin poikien pyjamia, ainakin puuhapeteä. Onnea etsinnöille!
Henryn ja Edwardin me ostettiin lelulaatikosta pari vuotta sitten. Topi oli jossain paketissa, missä oli ratapaloja ja muistaakseni Tuomas. Soitin kans maahantuojalle, sieltä ainakin sanottiin että tuota Joria (Gordon) ei tuoda Suomeen..
Ei kai ne postikulut kamalasti tee, ku kevyitä nuo lelut on kuitenkin...
Itse katselin niitä joskus sivulta
http://www.hitentertainment.com/thomasandfriends/
Anttilasta ostin pojalle just sen pyjaman. Huuto.netissä on myynnissä ollut reppu ja lakanasarja, ostin sieltä...
Tuttimaakari:
Minkä hintaisia nuo lelut olivat?
Liisati:
Mahdatko muistaa oliko tuolla liikkeessä myynnissä pelkkiä paitoja?
Ja yleinen kysymys kaikille veturi fanien äideille:
Mitä kannattaa ostaa? Eli kannattaako ostaa kaikki mahdolliset lelut vai onko joku tietty veturi ollut suosituin?
Meillä ei vielä täysillä ole tuo tuomas veturi innostus päällä, mutta kovaa vauhtia tulossa. Puuha-Pete innostus tuli myös hitaasti mutta varmasti ja tuli hommattua niitä leluja yhden silloin ja toisen tällöin ja loppujen lopuksi niitä kerääntyi hirveä määrä, mutta enimmäkseen on leikkinyt vain parilla pete koneella eli ei olisi kannattanut ostaa kaikkia, siksi ajattelin viisastua tuon veturin suhteen, joten kertokaa kokemuksista! Kiitos!
hinnat oli 8e-27e muistaakseni. Percy (Pekka) oli edullisin ja sitten kalleimmasta päästä olivat Rusty kahdella vaunulla ja THomas (Tuomas) pattereilla. Itse ostin normaalin Tuomaksen siis ilman pattereita kun nuo patterijunat on aika patterisyöppöjä ja ne ei liiku sitten jos ei ole patteria. Tuomas oli 10e. Suosituimmat ja yleisimmät hahmot ovat: Thomas (Tuomas), Percy (Pekka), James (Jaska) ja Gordon (Jori). Lisäksi Toby (Topi), Henry, Edward ja Tuomaksen vaunut Annie & Clarabel kiinnostavat meillä. Tähän asti meillä on ollut vain muovinen tuomas muovisella radalla, mutta niitä ei kai saa enää täällä. Oli kyllä ihan onneton ostos kun toimii muka pattereilla ja heti piti ihme ääntä eikä jaksanut vetää vaunujaan. Saimme uuden tilalle, mutta ihan yhtä kehno. Lisäksi Pekaksi, Tuomakseksia ja Joriksi ovat kelvanneet Brion junat kun ne on saman värisiä mutta ilman kasvoja. Kun kysyimme pojalta haluaako Jorin niin sanoi että hällä on jo se (Brion Napariirin pikajuna pattereilla) :) Ja kuulemma Tuomas ja Pekkakin on, mutta uskon että nuo kaapissa synttäreitä odottavat hahmot taitaa kelvata kuiteskin :D
Itse olen nauhoitellut TUomas Veturia arkiaamuina Neloselta pojalle. Yksi kapuasta ostettu filmi myös.
Tikkurilan Anttilasta. Tikkurilan Prismassa näin joitain Tuomas-veturi tuotteita Brion junaradan osien vieressä. Ainakin oli junailija ja radanpätkää ja George?? Tuo on mulle tuntematon. Poika sai joululahjaksi Tuomaksen, jossa ei paristoa. Mummi osti sen Mikkelistä lelukaupasta, Tuomas-veturia paristoversioisena olen nähnyt ainakin Mirkun kirjassa Korsossa.
Siis näitä junia...
Huomatkaa, etten ole paljon sarjaan tutustunut - eli nuo nimet joista
puhutte ei sano minulle mitään :)
täytyypä Oulusta tiedustella, keskustan Anttilan valikoimiin ei kuulunut. Eräs pääkaupunkiseudun liikkeen myyjä aikoi tiedustella maahantuojalta saako niitä ja jos niin milloin. Ilmoittelen kun tiedän.
Satunalleilla on myynnissä joitain Tuomas-juttuja. Löytyy netistä googlettamalla.
ja maahantuojalta tiesustellut kauppiaskin ilmoitti ettei vetureita enää saa. Kyl on takapajula tää maa :( Pitänee siis viedä rahat ulkomaille jotta saa tarvittavat veturit kasaan, omaisuus menee kohta puhelinkuluihin kun oon pitkin poikin Suomea soitellut. Noh onneksi on muutama veturi jo paketissa odottamassa.
Varmaan itsekin kyllä löytäisitte, mutta tässä nyt kuitenkin...
http://www.hitstoreuk.com/products.php?master=1001&dept=1028&page=1
Kurikassa oli Tuomas-vetureita ynnä sen kavereita - monen nimisiä ja värisiä - perinteisen mallisina, eli ei-patterivetoisina, Brio-radalle sopivina versioina kaupassa nimeltä Siltala. Ainakin oli pari viikkoa sitten.
Siltala V Oy
Piisitie 1, 61300 KURIKKA 06 4506300
Ketju on vähän vanha, mutta itse ainakin etsin vetureita ja löysin Tuomas veturin http://www.pinjata.fi/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&g… Pinjatan verkkokaupasta. Siellä oli myös muita vetureita ja veturileluja. Joku muukin lelukauppa myi niitä verkossa Suomessa, mutta en muista kuka.
ensi viikolla olen itse viisaampi, kun eräästä liikkeestä ottavat yhteyttä, heille tulee ensi viikolla junia erä ja aikoi ilmoittaa mitä tulee. Kerron jos halukkaita on, mitä löytty ja mistä, kunhan tiedot varmistuu.
mitäs kaikkee oot onnistunut löytään? Joissain liikkeissä kuulosti olevan sellasia ratojen täydennyspaketteja ja esim. sairaala plus Harald helikopteri, asema, kasirata ja siihen sitten Tuomas ja vaunuja ja kun oli jotain siltaa jne hinta nousi. Olivat aika kalliita kun maksoivat järjestään n. 49-70e/paketti. Ja jokaisessa kai tuo Tuomas Veturi junana.
Meillä kaapissa odottaa siis Tuomas, Jaska, Pekka (Percy) ja Trevor (onkos se Teppo vai mikä?!). ennestään on yksi muovinen Tuomas vaunuineen ja siihen muovirataa, mutta sitä ei taida saada enää Suomesta. Alkujaan ostimme Tomyn muoviradan Lahden Keltaisen pörssin tavaratalosta 1,5v sitten, maksoi n. 7e ja siinä oli sellainen erilainen juna, millä silmät liikkui ja jota piti vetää taaksepäin jotta liikkui. Eka hajosi ja saimme toisen lahjaksi. Sitten huomasimme lelukaupassa että rataan käy tuo muovinen Tuomas ja vaunut Anni ja Klaara oli samassa paketissa. Nykyään en oo niitä nähnyt missään. Ulkomailta saa vaikka mitä ihanaa ja jotain metalliversioitakin, mutta ne ei käy Brion rataan. Toivottavasti kuiteskin saisi tuon yhden liikeen kautta junia ees muutaman jottei tarviin Enklannista tilata. Tuo linkki mikä tässäkin ketjussa oli, toimittaa Suomeenkin ja nopeesti, mutta musta hinnat oli aika suolaisia jopa Suomen hintoihin verrattuna! Ebay jenkeissä on pullollaan vetureita, Saksassakin kivasti, mutta se että saa sit huudettua samalta ettei tuu kalliksi yhtä junaa lähettää, onkin eri juttu. Yhteen saksan ebay:n myyjään otin yhteyttä (on ihan oma liike) ja sieltä ei oo kuulunut halaistua sanaa vaikka aikaa on jo monta viikkoa. Tylsiä ihmisiä :( Mie jo näin unta jätti veturikaupasta :D satoja ja satoja junia, heh.
Niin ne nuo poikien jutut vie äiditkin mennessään. melkoista salapoliisin työtä tää lelujen metsästys Suomessa, todella!
Hei
Minulla on aina välillä myynnissä Tuomas veturi vaatteita - tällä hetkellä on sukkia kokoa 27-30 ja yksi pyjama. Niitä on aika hankala saada, siksi minullakin aina hajakokoja. Katso osoitteesta www.vauhtivarvas.com löytyvät löytökorista.