Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

R-testin viivanpaikka, tarkoittaako se jotakin?

22.08.2015 |

Tein tänään raskaustestin ja siihen taisi tulla viivanpaikka, vai onko asia näin? Tässä kuva: http://aijaa.com/F0MLTR

Jos kyseessä on tosiaan viivanpaikka, tarkoittaako se jotain? Kuvassa viiva on jo haalistunut melkoisesti, aluksi se oli melkein yhtä voimakas kuin kontrolliviiva.

Kommentit (7)

1/7 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole tietoa?

2/7 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on ollut vajvempi, niin mikään viivan paikka ole vaan ihan selvä plussa !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi viiva haalistua? Jos viivasi oli ennen yhtä vahva kuin kontrolliviiva, se pysyy sellaisena....vuosia :D tee uusi testi. Viivanpaikka ei valitettavasti tarkoita mitään, siinä pitää olla myös väriä

4/7 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minulla haalistui, kun kuivui :)

ja paksuna ollaan edelleen ;) rv 24+1

muuutamia testejä liimailin vau:n  vauvaoppaaseen, ei ne niin paljoa kuitenkaan haalistu, ja mullaha ei tainnu koskaan olla kontrolliviivan paksuista tummaa viivaa..

5/7 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, mutta tuskin päivän aikana se viiva häviää kokonaan. Miten voi miehelle tehdä yllätyksen, että kuule, mä oon raskaana mutta testissä ei näy enää mitään :D
Minun testeissä kaikki viivat tallella ja kun olin enemmän viikkoja raskaana niin testiviiva oli kontrolliviivaa paksumpi

6/7 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="finest" time="25.08.2015 klo 06:18"]

Okei, mutta tuskin päivän aikana se viiva häviää kokonaan. Miten voi miehelle tehdä yllätyksen, että kuule, mä oon raskaana mutta testissä ei näy enää mitään :D Minun testeissä kaikki viivat tallella ja kun olin enemmän viikkoja raskaana niin testiviiva oli kontrolliviivaa paksumpi

[/quote]

siis eihän se mihinkään kokonaan ole hävinnyt, en tuollaista juttua ees huomannut ?

kyse oli kai haalistumisesta ei katoamisesta ??  tietenkin baalistuu kun kuivuu ja ollut jonkin aikaa vähän, märkänä näyttävät tummemmilta , mutta ei paljoa kuitenkaan. minulla haalistui ohuemmaksi viivaksi , väri säilyi lähes samana. ja tietenkin tummui ajan myötä kontrollin paksuikeksi, tarkistin.

7/7 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap-n kuvassa on viiva kuulemma melkoisesti haalistunut. Sorry, mutta näen siinä kuvassa tosi tosi heikkoa viivanpaikkaa, etten voi kuvitella miten se sai alussa olla yhtä voimakas kuin kontrolliviiva????? Siitä syystä ihmettelen miten voi viiva häviää lähes kokonaan päivän aikana.
Joko ap on tehnyt uuden testin?