Meille tulee iltatähti

Vierailija

En nyt oikein tiedä itkeäkkö vaiko nauraa :D Ehkäisy on ollut kunnossa (mahataudissa olin yhdessä vaiheessa, mutta oltiin kyllä varovaisia silloin)

Tästä aiheesta on kyllä puhuttu jo parisen vuotta, eipä tarvi asiaa pohtia enää tämän enempää jos kaikki nyt menee hyvin.

On niin tuoretta tietoa että en uskalla vielä muille hehkuttaa, niin hehkutan teille.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Ja onneksi olkoon. Itse isäksi 50v

Olen 36, mies vuoden vanhempi. Kiitos onnitteluista! :) AP

Vierailija

Onnea raskaudesta. Sitä en kyllä tiedä, voiko 36-vuotiaana kuitenkaan puhua mistään iltatähdestä... Ikäeroa sisaruksiin voi tietenkin olla suuri, mutta itse olet vielä täysin hedelmällisessä iässä. Mistä tiedät, ettei lapsia tule vielä lisää;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Te olette halunneet iltatähden mutta silti on ollut ehkäisy käytössä?
Onneksi olkoon kuitenkin!

Siis asiasta on vaan puhuttu, mutta puolitosissaan. Eli ehkäisy on pysynyt käytössä (näyttävästi huonosti kylläkin :D) AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onnea raskaudesta. Sitä en kyllä tiedä, voiko 36-vuotiaana kuitenkaan puhua mistään iltatähdestä... Ikäeroa sisaruksiin voi tietenkin olla suuri, mutta itse olet vielä täysin hedelmällisessä iässä. Mistä tiedät, ettei lapsia tule vielä lisää;)

Aa, no siinä tapauksessa luulin iltatähden käsitteen väärin. Ajattelin vaan että riittää jos on reilusti ikäeroa muihin sisaruksiin :) Ja eiköhän tämän jälkeen riitä :D AP

Vierailija

Mekin saimme 2 iltatähteä kolmevitosina. Ikäeroa isompiin lapsiin tuli 10-15 vuotta :D

Onneksi olkoon, lapset pitävät elämäniloisina ja liikkeellä!

mie***********

Onnea! Itse sain kolmannen, iltatähteni 41 v. 2 tyttöä ennestään 11 ja 13 v. Kaikki meni hyvin ja hyvin jaksoin, kolmas on poika, mutta erityislapsi. On saanut paljon tukea ja terapioita, mutta nyt hyvin kehittynyt.

Vierailija

Mä oon kans 36, meidän lapset on 11 ja 9 vuotiaat. En ole kyllä ajatellut että olis iltatähti mutta kai se sitten on. :) Aina ajatellut että iltatähdistä puhutaan vasta neljänkympin jälkeen.
Mies meinas että toinen heti perään kun niin monta vuotta haaveiltiin. Se olis sitten se iltatähti. Kai...

Vierailija

Aivan ihanaa, oon niin kade ja onnellinen puolestasi! :) Haaveilen samasta, upeinta mitä voi olla että koko perhe saa yhteisen "lemmikin" ja isommat saa kokea pikkusisaruksen hoivaamisen ihanuutta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat