mua ärsyttää ihmiset joilla ei oo mitään unelmia! kuten esim. mun mies

Vierailija

Se ois vaan ihan tyytyväinen katsoessaan iPadista tyhmiä ohjelmia ja juodessa kaljaa. Miten se voi olla tommonen!? Ettei unelmoi mistään tai tavoittele jotakin parempaa tai ees jotakin.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mä olen samanlainen kuin miehesi. Olen vaan tyytyväinen nykyiseen, miksi siis pitäisi tavoitella muuta? Minulla on se onni, että mulla on jo kaikki mitä haluan. Ja on ollut aina. Olen vaan ollut ja elellyt unelmoimatta ja pyrkimättä, ja niin sitä on oikein hyvää elämää tullut jo yli 40 vuotta vietettyä. Akateeminen tutkinto, asunto, auto ja hyvä työkin on ilmestynyt ihan vaan hetkessä unelmoimatta elelemällä, kun olen vaan mennyt hetken impulssien mukaan.

Haaveeton

Ehkä sä olet vaan tappanut sen toivon paremmasta eikä se enää haaveile tai unelmoi paremmasta kun aina tyrmäät sen jutut tyhminä tai lapsellisina. Itsehän olet täydellinen.

Vierailija

Aargh hermot menee tommosen kanssa. Miten omaa elämää voi elää ilman mitään haaveita? :( Haluan eron. Jos kysyy, että onko sillä mitään niin vastaus on, että ömnömnöö ei mulla mitää... Verenpaine tässä nousee ja tulee sydänkohtaus. Ei halu mitään rakentaa perheen kanssa tai etsiä uutta vähän tilavampaa kotia. EI tässä vaan pitäs jaksaa asua tässä luukussa teinien kanssa vielä.

Vierailija

Itse en ymmärrä ihmisiä jotka jatkuvasti unelmoivat ja ovat tyytymättömiä nykyhetkeen. Tärkeintä on olla onnellinen tässä ja nyt kuin elää 'sitten-kun' elämää. Nykyajan trendi on olla tavoitteellinen, haasteita etsivä, eteenpäin pyrkivä ym. Miksi ei enää arvosteta tässä hetkessä olevaa onnellista ihmistä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aargh hermot menee tommosen kanssa. Miten omaa elämää voi elää ilman mitään haaveita? :( Haluan eron. Jos kysyy, että onko sillä mitään niin vastaus on, että ömnömnöö ei mulla mitää... Verenpaine tässä nousee ja tulee sydänkohtaus. Ei halu mitään rakentaa perheen kanssa tai etsiä uutta vähän tilavampaa kotia. EI tässä vaan pitäs jaksaa asua tässä luukussa teinien kanssa vielä.

No johtuisikohan ihan siitä, että hän on tyytyväinen nykyiseen asuntoonne?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä ihmisiä jotka jatkuvasti unelmoivat ja ovat tyytymättömiä nykyhetkeen. Tärkeintä on olla onnellinen tässä ja nyt kuin elää 'sitten-kun' elämää. Nykyajan trendi on olla tavoitteellinen, haasteita etsivä, eteenpäin pyrkivä ym. Miksi ei enää arvosteta tässä hetkessä olevaa onnellista ihmistä?

Niinpä. Varsinkin kun ne tavoitteettomat nykyhetkeen tyytyväiset ovat yleensä niitä onnellisimpia ihmisiä. Silti levottomat häärääjät halveksivat heitä, koska heidän mielestään pitäisi olla enemmän heidän kaltaisensa, aina nähdä joka paikassa itsessä ja elämäntilanteessa jotain parantelemista, jotain tavoiteltavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuohon materiaaliisten asioiden tavoitteluun on moni kompastunut. Elämä kulluu haaveillessa "paremmasta" ja sitten unohtaa elää ja olla onnellinen.

Vaikuttaa tosiaan siltä, että haluaisit miehesi toteuttavan sinun unelmasi...

Vierailija

Niin no sit taas toinen ääripää on mun mies. Haaveilee jatkuvasti paremmasta työstä ja etenkin RAHASTA. Siis ihan oikeesti jos kysyn mitä kuuluu, niin vastaus hyvin usein on 'hyvin/huonosti koska pörssi nousi/laski'. Tottakai raha tekee johonkin pisteeseen asti onnelliseksi, mutta ei se voi olla ainut onnellisuuden mittari.

Vierailija

Jos se ei halua pettyä?Mä olin ennen hirveä unelmoimaan mutta sitten tajusin että eihän ne koskaan toteudu ja tuli aina paha mieli niin lopetin sen ihan kokonaan.Nyt elelen päivän kerrallaan mutta kyllä mun elämän onnellisimmat hetket on ollu pää pilvissä jossain omissa haavemailmoissa mutta enää ei sitten tarvi tipahdella sieltä alaskaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat