Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen harrastaa juoksua?

Vierailija

Tämä ei ole mikään dissaus, mutta omaako ihminen, joka vaikka juoksee puolimaratoneja tai maratoneja monta kertaa vuodessa jotain tiettyjä luonteenpiirteitä?

Kommentit (11)

Vierailija

Samoja luonteenpiirteitä, joka teki ihmisestä maailman kuninkaan. Kyky juosta pitkiä matkoja metsästäen ja keräillen teki ihmisestä jotakin muuta kuin pelkkäisen karvaisen apinan.

Vierailija

Juoksevat pakoon jotakin; työahdistusta, kotona marisevaa puolisoa, yksinäisyyttä, rästissä olevia hommia, kiukutteleva kakaroita jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Menee trendien mukaan. Kaikkihan harrastaa nykyään juoksua.
Vielä jonakin päivänä tulee vastaan liikuntaharrastus, joka ei ole av-mamman mielestä muoti-ilmiö.

Vierailija

No mä olen ihan tavis.Juoksen tällä hetkellä 3 x vkossa,yksi kymppi ja kaksi noin 8 km lenkkiä.En siis kovin paljon.Ennen juoksin paljon enemmän.

Juoksu on mun keino purkaa energiaa,ärtymystä ja murheita.Kroppani on tosi tavis,normipainon ylärajoilla jopa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juoksevat pakoon jotakin; työahdistusta, kotona marisevaa puolisoa, yksinäisyyttä, rästissä olevia hommia, kiukutteleva kakaroita jne.

Kunto pysyy hyvänä ja mieli virkeänä :)
T: 2lapsen äiti, joka juoksee miehensä kanssa

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Itse aina ajattelin olevani se surkea läski, joka ei koskaan uskalla sitä mitä monet ystäväni.

En vieläkään uskalla hypätä benjihyppyä, enkä ajaa cartingkisoissa, enkä vetää traktoria kilpaa tai käydä salilla 5 kertaa viikossa.

Mutta minussa on malttia ja kestävyyttä. Vuosi sitten juoksin ensimmäistä kertaa ja nyt treenaan ensin puolimaratoniin, ja vuoden päästä juoksen maratonin. Joskus vielä juoksen Suomen päästä päähän; etelästä pohjoiseen.

Sinnikäs siis olen ja saakelin päättäväinen "hölmöine juoksuharrasuksikseni" =)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Parempi harrastus se juoksu on kuin av palstailu :)

No ei varmasti ole! Palstailu on parhain harrastus ikinä.

Terveisin Naispelko22

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat