Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettekö kumppaninne kanssa samaan aikaan nukkumaan?

Vierailija
10.11.2015 |

Jotenkin ärsyttävää. Olisi kivaa että edes joskus mies tulisi mun kanssa samaan aikaan nukkumaan :D

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennä. Mies menee aikaisin ja minä olen yökukkuja.

Vierailija
22/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mennä, kun vaimo ei halua panna joka ilta ja pelaa mieluummin HayDaytä puoleen yöhön ja toivoo mun nukahtavan ennen kuin tulee sänkyyn.

Topi vähän noloa kun kommentoit tänne..

No ei vaineskaan, muuten voisin uskoa miehekseni, mutta pelasi tuohon aikaan tietokoneella. Ja luulen hänen tietävän että aina pyytämällä saa (pimpsaa tai mitä haluaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti kyllä. Joskus jos toinen on tosi väsynyt tai toista ei vaan yhtään nukuta, niin silloin ei mennä.

Vierailija
24/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään melkein aina sänkyyn samaan aikaan ja jutellaan ja halitaan hetken tai harrastetaan seksiä. Välillä toinen (yleensä minä) jatkaa vielä lukemista tai netin selaamista, kun toinen alkaa nukkua. Edellisissä suhteissa ei ole ollut tällaista ja vaikka olen itse yökukkuja niin olen päättänyt omalta osaltani pitää tästä tavasta kiinni. Se tuntuu tärkeältä parisuhdeajalta.

Vierailija
25/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennään samaan aikaan sänkyyn. Mies kattelee tvtä ja minä simahdan

Vierailija
26/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies menee jo klo 9-10 (on vasta 25 mutta tekee pitkää ja raskasta päivää yrittäjänä) ja mä meen sänkyyn samaan aikaan, laitan taaperon nukkumaan, ja kun molemmat nukahtaa niin mä meen siivoomaan :D saan kerrankin kummatki pois tieltä

Vierailija
27/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän vaihtelee, mutta tarvitsen pari tuntia vähemmän unta kuin puoliso, joten ei ainakaan nukahdeta ja herätä samaan aikaan. Valvon pidenpään tai/ja herään aikaisemmin.

Vierailija
28/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään usein. Mies tykkää valvoa pitempään kuin minä, joten joskus jää vielä koneelle.

Vierailija
29/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Mutta usein eriaikaan koska yleensä herätyskin on eriaikaan.

Vierailija
30/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään yhtä aikaa. Joskus toinen vielä lukee tai katsoo telkkaria, mutta useimmiten lusikkaan nukahdetaan. Tykkään. 

15 vuotta naimisissa.

Vierailija
31/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan asuttu yhdessä yli 1,5 vuoden ajan ja joka yö mennään sänkyyn samaan aikaan. Yleensä herätäänkin samaan aikaan aamulla, vaikka toinen voisikin jäädä vapaapäivänään sänkyyn vaikka koko päiväksi.

Vierailija
32/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään aina nukkumaan ja herätään melkein aina samaan aikaan. Työaika on kummallakin täysin sama. Viikonloppuisin saatan itse nousta ylös vähän aikaisemmin.

Vierailija
33/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein. Tai usein menen samaan aikaan jo sänkyyn räpläämään puhelinta, saatan puhelimen kanssa kuluttaa 5min-puoleentoista tuntiin, riippuu kuinka paljon väsyttää.

Vierailija
34/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan poikaystävän kanssa erillään, mutta nukutaan toistemme luona 3-7 krt/vko. Aina mennään samaan aikaan nukkumaan. Vain kerran mies nousi takaisin ylös kun ei saanut nukutuksi. Yleensä harrastetaan seksiä (puolen toista vuoden aikana jäänyt välistä ehkä 8 kertaa :D ), sitten halitaan ja jutellaan kaikesta. Vietetään kyllä paljon aikaa yhdessä, mutta tuo ilta-aika erityisesti on tärkeää. Silloin ei ainakaan ole ylimääräisiä kuulolla. Yöt nukutaan lusikassa/sylikkäin, sopii molemmille. Tykätään nukahtaa sekä herätä noin :)

Vierailija
35/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En saa unta kun se hakkaa konetta samassa huoneessa. Optimaalisesti menisin nukkumaan yhdeltätoista ja mies yhdeltä. Nykyään mennään molemmat nukkumaan yhdeltä ja mies tyytyväinen ja minä kärttyisä ja univelkainen.

Vierailija
36/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä neljänä tai viitenä päivänä viikosta. Yleensä mä valvon pidempään sillä herään myöhemmin hommiin. Yhdessä sängyssä vietetty viimeinen tunti ennen nukkumaanmenoa on kyllä arvokkainta kahdenkeskeistä aikaa mitä parisuhteessa voi olla, sanon ma. Se on se hetki milloin puhutaan luonnollisimmin ongelmista, tunteista ja tulevaisuudesta ihan rauhassa ilman riitaa.

Vierailija
37/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomilla ja viikonloppuisin mennään yleensä, mutta arkena ei. Mä meen arkisin nukkumaan klo 21-22 välillä ja mies valvoo myöhään.

Vierailija
38/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisen miehen kanssa käytiin aina nukkumaan yhtaikaa. Ja seksiä oli joka ilta kuuden vuoden ajan .

Kuulostaa hyvältä! Miksi hän on entinen??

Vierailija
39/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kyllä haluaisi että menisin samaan aikaan nukkumaan, joskus menenkin, mutta yleensä ainakin Walking Deadin jään katsomaan!

m36

Vierailija
40/41 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään aina yhdessä sänkyyn puoliltaöin. Usein harrastetaan seksiä. Mies herää arkisin aikaisin töihin. Minä en ole työelämässä.

Eri aikaan mennään sänkyyn vain, jos toinen on kipeä tai huonovointinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi