keski-ikäinen mies häkeltyy minusta...

Vierailija

Työn takia joudun olemaan yhden itseäni vanhemman miehen kanssa tekemisissä. Tykkään käyttää kauniita vaatteita, hameita ja muutenkin näyttää hyvältä. Tuo ujo mies on selkeästi häkeltynyt minusta. Hän ryntää tapaamisten jälkeen vessaan - en tosin tiedä mitä sinne tekemään. Huomaan, että hänen katse harhailee välillä säärissäni ym, mutta kääntää katseensa tosi nopeasti muualle, ikään kuin häpeissään.
Joko mies on todella ahdistunut läsnäolostani tai sitten hän on jotenkin estynyt. Jokatapauksessa asia pistänyt minut pohtimaan seksuaalisuutta ja kaikkea siihen liittyvää..

Kommentit (14)

Vierailija

Ihan perus keski-ikäinen mies. Kiusaantunut nuoruudestasi ja kauneudestasi. Haluaisi tehdä kanssasi "sellaista" tuttavuutta, mutta kotona joko kiukkuinen vaimo, tai sitten miehellä huono itseluottamus ja pitää itseään vanhana pervosetänä. Tuollasii ne on 90%:sesti. Mikä on nuorelle naiselle kylläkin hieman rasittavaa. Mutta paremmin näin päin, kuin sellainen ukkeli joka heittää pervoa läppää, kyylää ja ehdottelee.

Vierailija

Sama täällä! Ikää miehellä 45 ja itse olen 23. Nyt on lähestynyt minua viestillä, ei onneksi pervoile! No aina saa yrittää :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan perus keski-ikäinen mies. Kiusaantunut nuoruudestasi ja kauneudestasi. Haluaisi tehdä kanssasi "sellaista" tuttavuutta, mutta kotona joko kiukkuinen vaimo, tai sitten miehellä huono itseluottamus ja pitää itseään vanhana pervosetänä. Tuollasii ne on 90%:sesti. Mikä on nuorelle naiselle kylläkin hieman rasittavaa. Mutta paremmin näin päin, kuin sellainen ukkeli joka heittää pervoa läppää, kyylää ja ehdottelee.

Kyllä mies saa olla ujo, ilman että on heti huono itseluottamus tai pitää itseään pervona.
Ja miksi heittäisi pervoa läppää...?
Miksi pervous tuodaan heti esiin jos kyseessä on ihan tavallinen mies???

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta osaako joku sanoa miksi se mies menee sinne vessaan?

No runkkaamaahan se sitten menee, mutta taisitkin sen jo tietää.

Vierailija

Ihan normaalia käytöstä mieheltä. Mieti sitä sitten kun olet sellaisen vaimo ja itsekin keski-ikäinen. Siellä se mies runkkailee työpaikan vessassa menemään jonkun nuoren naisen säärille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
no ei kai se oikeesti mene runkkaamaan työpaikan vessaan...??? Kai miehet osaa "pidätellä" itseään? 

Runkkaus ja pissaus, ei niillä niin hirveesti oo yhteistä, mitä nyt instrumentaalisesti hiukan!

Vierailija

Ap,kriittiset mitat tiskiin pituus,paino,liivien koko ym.
ja kuva niin selvitetään asia.
itse hieman häkellyin eilen virossa viinakaupassa kun ei niin kauhean hyvän näköisiä nuoria persjalkaisia suomalaisia naisia oli lauma ja yhdellä oli ISOT TISSIT,löysä avonainen paita,ikinä en ole livenä nähnyt niin pitkää tissivakoa kun kumarteli ostoskärryjä vasten siinä mun edessä,oli lähellä ettei tarvinnut mennä vessassa käymään,liivejäkään ei ollut ilmeisesti.
tuollaisia tisssejä kun pääsisi joskus leipomaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia käytöstä mieheltä. Mieti sitä sitten kun olet sellaisen vaimo ja itsekin keski-ikäinen. Siellä se mies runkkailee työpaikan vessassa menemään jonkun nuoren naisen säärille.
Normaalia varmaan joo, ja yleistä. Mutta sitä voi sitten miettiä kuinka hienoa ja jaloa toimintaa tuo on. Nooo..onneksi naisetkin voi sitten tsiigaila myös työpaikan nuoria apupoikia. :) Ihan vaan tasavertaisuuden nimissä. Eihän katsomisesta ja fantasioimisessa toisaalta mitään pahaa ole. Mikäli se jää siihen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat