Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua miten isä oli tyytyväinen siskon hankkimaan isänpäivälahjaan :D

Vierailija

Sisko oli ulkomailla 6kk töissä ja antoi siksi lahjan vasta tänään palattuaan Suomeen. Lahja oli lentokentältä ostettu porokuvioinen karmea pipo, ei yhtään isän tyyliä. Isä halasi siskoa ja kiitteli lahjasta suunnilleen kyyneleet silmissä.

Itse hankin hänelle kalliin kellon ja toivomansa kirjan ja sain vain tympeän kiitoksen.

En käsitä...

Kommentit (8)

Vierailija

No tuliko mieleen että ehkä isäsi liikutus johtui siitä ettei ollut (ilmeisesti?) nähnyt tytärtään puoleen vuoteen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sisko oli ulkomailla 6kk töissä ja antoi siksi lahjan vasta tänään palattuaan Suomeen. Lahja oli lentokentältä ostettu porokuvioinen karmea pipo, ei yhtään isän tyyliä. Isä halasi siskoa ja kiitteli lahjasta suunnilleen kyyneleet silmissä.

Itse hankin hänelle kalliin kellon ja toivomansa kirjan ja sain vain tympeän kiitoksen.

En käsitä...

Tietysti isän olisi pitänyt olla tai ainakin teeskennä yhtä suurta kiitollisuutta molemmista lahjoista,mutta ehkä tosiaan oli kaivannut kauan poissa ollutta tytärtä.Ja vaikka ei olisikaan tyytyväinen lahjoihinsa,harvemmin sitä osoitetaan lahjan antajan nähden.

Vierailija

Hän ei ollut nähnyt lastaan puoleen vuoteen ja sinä sen sijaan joka päivä itkemässä maailman epäoikeuden mukaisuutta.

N 43

Minun mieheni olisi ylen tyytyväinen vaikka poropipoon, jos sellaisen saisi isänpäivälahjaksi. Vanhemmat kun rakastavat lapsiaan aikalailla ehdoitta, ja silloin harvemmin tulee mieleen edes miettiä, onko saatu lahja omaa tyyliä tms. Kaikki lahjat ovat ihania, kun ne on omalta lapselta saatu.

Minä jäin miettimään, että mitenköhän paljon isäsi kiitoksen tympeydessä oli omaa tulkintaasi ja miten paljon todellista tympeyttä. Sisaresi saama lämpimämpi kohtelu puolestaan johtui erittäin suurella todennäköisyydellä pitkästä erossaoloajasta.

Vierailija

Mun mies ilahtui, kun tytär tuli perheineen meille syömään ja istuivat iltaa jutellen:-). Oli se kiva minustakin. Ja ilahtui myös pojan puhelusta ja nuorimmaisen laulusta...Ja varsinkin kun se loppui:-)

Vierailija

Eivät vanhemmat halua kallista tavaraa lapsiltaan. Isääsi saattoi harmittaa se, että tuhlaat rahasi turhaan. Vanhempien kuuluu auttaa taloudellisesti lapsiaan, ei toisinpäin. Siskosi tulosta isäsi ilahtui, luonnollisesti. Lahjalla ei todellisuudessa ole merkitystä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mies itki pelkästään tyttären sanoista isänpäiväkortissa.

Tästä näkee, ettei se lahjan rahallinen arvo merkkaa yhtään mitään.  Paljon hyviä isän- ja äitienpäiviä teille <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat