Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tervetuloa meille koulun jälkeen, lasteni kaverit!

Vierailija

Olenhan hoitovapaalla, ja näin lapset (omat ja muut) ovat valvovan silmän alla. Tämä on ihan ok, vaikka joka päivä. Mutta juurikin tuon hoitovapaan vuoksi ei ole laittaa gourmeeta välipalapöytään, ei aina ruoka-allergioitakaan varaa huomioida. Jos tiedät, että lapsellasi on valikoiva maku tai muuta vastaavaa, pistätkö aamusella reppuun ihan omat eväät. Kiitos. Ja tuosta kiitoksesta mieleen tuli, että opetatko hänelle myös kohteliaat ruokailutavat. Voin minäkin sen tehdä, ja olen tehnytkin, mutta kuuluisko se kuitenkin kodin tehtäviin? Yhteistyöterveisin.

Kommentit (3)

Vierailija

Menis varmaan perille tämä viesti paremmin jos olisit ihan yhteydessä noihin vanhempiin suoraan.. itse ainakaan en ole ollenkaan varma että puhutko mun lapsista. Saatat vaikka puhua, mutta kun heitäkin on kolme,niin ketä voisi olla kysessä vai kaikki vai ei kukaan?

Vierailija

Lapset villiintyy joukossa. Omallani on hyvät käytöstavat mut ne joskus unohtuu uudessa ympäristössä jossa paljon virikkeitä. Myös kotona, jos haluu kavereille esittää. Tällöin ne palautetaan heti mieleen. Meillä pyörinyt aika paljon kavereita ja aikansa otti kunnes lähti "sujumaan". Mä määrään täällä ja lastani saa myös muiden vanhemmat komentaa kun se on kylässä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat