Kukahan vitun amatööri tämän sivuston päivitti/uudisti?

Vierailija

Ollut jatkuvaa paskan uudistuksen jälkeen. Vähän väliä sivusto ei lataudu ollenkaan, vielä useammin CSS ei toimi ja nyt peukutuskin alkaa hajoamaan.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

En tiedä. Minua ärsyttää muuten myös monet suomalaiset nettikaupat mm. Sokos ja Stockmannin mobiiliversio: sivut pomppii, lataa hitaasti, maksuosio ei toimi jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan ole mitään ongelmia, käytän palstaa läppärillä tai pöytäkoneella. 
Ei mitään ongelmia x 2 (sic).

Vierailija

Minua ärsyttää ehkä eniten se, että samat otsikot toistuvat ties kuinka monella sivulla peräkkäin. Siinä suhteessa entinen versio oli parempi, vaikka sekin toisti sivun alussa jonkin määrän edellisen sivun otsikoita loppupäästä. Mutta tämä nykyinen on toivoton. AP:n mainitsemia ongelmia ei ole ollut.

Vierailija

Mun mielestä pahin moka on se, että vanhojen viestien otsikot katosivat taivaan tuuliin. Vähän vaikeaa saada tolkkua vanhoista keskusteluista.

Vierailija

Sivun pomppiminen ärsyttää kun väliin aukeaa mainoksia. Viestejä per sivu on vähän. Se, ettei lainauksen lainauksen lainaukset näy enää muuten kuin jos klikkaa  ne auki, on hyvä. Ja nimimerkillä keskustelurajoitus 23 -7 on ihan liian pitkä. 01-05 riittäisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sivun pomppiminen ärsyttää kun väliin aukeaa mainoksia. Viestejä per sivu on vähän. Se, ettei lainauksen lainauksen lainaukset näy enää muuten kuin jos klikkaa  ne auki, on hyvä. Ja nimimerkillä keskustelurajoitus 23 -7 on ihan liian pitkä. 01-05 riittäisi.

Juuri näin, nämä ärsyttää minuakin. Tai vaikka olis klo 00 ->. 

Ja se, ettei rekisteröityneet pysty enää kirjoittamaan anonyymeinä klo 23-07. Just kun iltakeskustelu alkoi edes pikkiriikkisen piristyä, kun yhä pystyi kirjoittamaan anonyyminä, niin tuli tää hieno uudistus...

Vierailija

Se oli päätoimittajan teinipoika, joka teki tämän TET-harjoittelussa.

Halvalla ei saa hyvää, mutta jostakin syystä eivät hyvää halunneetkaan. Olipa poika sen aikaa poissa pahanteosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No surkeehan tämä viritys on. Miltähän se mahtaa tuntua koodareista kun lunta tulee tupaan?

Ei se ohjelmoijien vika ole jos ylläpitäjät eivät osaa käyttää softaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat