Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppien letkautuksia ja aivoituksia!

Vierailija

En kestä tätä pöyristyttävää oloa kun oma anoppini letkautti;
"Kyllä lapsella on oltava sekä isä ja äiti, kyllä sen nyt näkee ettei noista yksinhuoltajien lapsista tule yhtikäs mitään kun ei ole isänroolia kukaan pitämässä!", absurdi letkautus ihan sillä lisäyksellä että hänen omat 5 lastaan vihaavat ja ovat aina vihanneet (jo edesmennyttä!) väkivaltaista alkkis isäänsä. Juu, mitäs sillä lapsen turvallisuudella ja rauhallisella perhe-elämällä kunhan vaan perhe pysyy sellaisenaan kasassa vaikka mitä ongelmia olisi? :D
Kyllä en ymmärrä tuota 60- ja 70-lukujen perusperheideologiaa ollenkaan . Onneksi meno on nykyään eri ja ihmiset selkeästi viisaampia (edes osittain...)

Laittakaa tekin absurdeja letkautuksia anopeiltanne, kaipaan vertaistukea! Hyvinkin usein mietin että miten tuo mieheni voi olla muka juuri näiltä vanhemmilta, ihan eri maata.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

"Kerjäläisen pitäisi olla nöyrä".  Ja tämän siis sanoi, kun halusimme mieheni kanssa ihan itse päättää, millaiset häät pidämme ja anoppi suuttui kun ei päässyt määräämään.

Kerjäläisellä tarkoitti minua.

Vierailija

"Kyllä niin lihavaksi tunkiksi itsesi olet päästänyt että huhhuh, ei minulla tuollaista norsunvatsaa vain ollut!" anoppini on itse ollut lihava nuoresta asti ja itse olin tuolloin RASKAANA, enkä oikeastaan edes saanut mitään lisäkiloja. Mikä lie kiukutti sitten että piti moinen aivopieru päästää, vatsassani oli ihan normaali 3 kiloinen baby!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Kerjäläisen pitäisi olla nöyrä".  Ja tämän siis sanoi, kun halusimme mieheni kanssa ihan itse päättää, millaiset häät pidämme ja anoppi suuttui kun ei päässyt määräämään.

Kerjäläisellä tarkoitti minua.

Kuka häät maksoi? Jos itse maksatte, itse saatte päättää kaikesta, mutta jos joku muu maksaa, pitäisi oikeasti olla pikkaisen nöyrä, ja huomioida esim maksajan sukupolvi ja ystävät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Kyllä niin lihavaksi tunkiksi itsesi olet päästänyt että huhhuh, ei minulla tuollaista norsunvatsaa vain ollut!" anoppini on itse ollut lihava nuoresta asti ja itse olin tuolloin RASKAANA, enkä oikeastaan edes saanut mitään lisäkiloja. Mikä lie kiukutti sitten että piti moinen aivopieru päästää, vatsassani oli ihan normaali 3 kiloinen baby!

Mun äiti sanoi aika samallalailla kun odotin meidän keskimäistä. "Hauskaa" siinä oli se, että mun äiti oli 160cm pitkä ja painoin reilusti yli 90kg. Mä oon samanmittainen ja synnytyksen jälkeen painoin 55kg (ennen raskautta saman verran). Vauva toki oli melkein 4,5kg syntyessään, mutta silti, eipä tuo kait läskiä ollut?

Vierailija

"Ei se isännän rahapussikaan pohjaton ole" sanoi ex-anoppi mulle, kun mies halusi teettää (omaan) taloonsa sekä ikkuna- että keittiöremontin.

Vierailija

Siis onko sun miehellä ja sisaruksillaan tapana kertoilla, miten paljon isäänsä vihaavat vai mistä tiedät, että vihaavat?

Muutenkin kirjoituksesi on sisällöltään aika mielenkiintoinen. Kyllä en oikein ymmärrä.

Vierailija

Tyylitöntä laittaa maitotölkki kahvipöytään. Ja eikös anoppi sit tuonut mulle lasisen maitokannun arki käyttöön:)

Vierailija

Eka lapsi syntyi hätäsektiolla, vauva oli kuristuksissa. Anoppi mietti mitä vikaa kropassani on kun en synnyttää osaa.

Vierailija

Muistakaa sitten, kun olette itse anoppeja, pitää se suu soukalla, etteivät miniät ja vävyt loukkaannu sanomisistanne!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten, kun olette itse anoppeja, pitää se suu soukalla, etteivät miniät ja vävyt loukkaannu sanomisistanne!
e

Tätä pelkään. Pitäisi osata auttaa ja tukea, puuttumatta kuitenkaan liikaa. No onneksi siihen on aikaa liki 20vuotta ja elämä opettaa.

Vierailija

Ei nyt ole anoppi mutta miesystävän äiti.

Kun olin heillä ensimmäistä kertaa syömässä niin lässytti minulle kuin lapselle "Älähän nyt läikytä maitoa" ja "Syöpäs nyt kaikki salaattikin, ne tomaatitkin siitä lautasen reunalta" kun pidin tauon sen valtavan annoksen tyhjäämisessä :D Olin tuolloin kuitenkin jo 27v, paljon ikäistäni nuoremman näköinen kuitenkin mutten sentään 5v.

Vierailija

Jostain syystä minä jouduin heillä anopin syntymäpäivillä käydessä kahvipöytään mennessä putsaamaan puhtaat käteni käsidesillä ja kukaan muu kahdeksasta vieraasta ei. En tajua vieläkään miksi. Kynnetkin oli lakattu ja muutenkin olin laittautunut eli ei voinut johtua siitä että olisin näyttänyt joltain kassi-Almalta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat