Montako avo ja avioliittoa sinulla on yli nelikymppinen nainen?
Minulla yksi avoliitto, yksi avioliitto joka päättyi puolison kuolemaan ja nyt toinen avioliitto menossa.
Kommentit (37)
Saman miehen kanssa oltu 20v, josta 15 aviossa. Yhdeksän yhteistä lasta.
1 avo- (12v) ja 1 avioliitto, joka paraikaa käynnissä (18v->)
Kaksi avoliittoa ja kaksi avioliittoa. Samojen miesten kanssa nämä ja toinen avioliitto jatkuu edelleen.
Ei yhtään. Ikää 41. Pari kertaa olen seurustellut, mutta ei ole edennyt yhteenmuuttoon asti.
1, oli ensin 8v avoliitto, sitten muutti avioliitoksi, 17v hääpäivä on jo juhlittu.
Yksi avioliitto 24 vuotta ja nyt parisuhde..saas nähdä miten käy..
Seurustelusta avoliittoon ja avioliittoon saman miehen kanssa, 16 vuotta yhteistä taivalta takana.
Yksi avo/avioliitto, kesti 30 v, nyt parisuhde toisella paikkakunnalla asuvan kanssa - päätyiskö avo/avioliitoksi myöhemmin ;)
Vierailija kirjoitti:
Seurustelusta avoliittoon ja avioliittoon saman miehen kanssa, 16 vuotta yhteistä taivalta takana.
Meillä sama, paitsi että yhteisiä vuosia takana kymmenen vuotta enemmän eli 26.
Ensimmäisenä voliitto n. 5 vuotta, seuraavaksi ensin avoliitossa n. 2-3 kk ja avioon, joka kesti 11 vuotta, ja viimeisenä 2 vuotta kestänyt avoliitto. Kolme eri miestä siis. Nyt sinkku enkä enää lähde moiseen touhuun.
Yksi avoliitto ja avioliitto saman miehen kanssa. Nyt ollaan oltu yhdessä 17 vuotta.
Takana eroon päättynyt avoliitto ja aviomiehen kuolemaan päättynyt avioliitto. Nyt seurustelusuhteessa.
3 avo-ja avioliittoa takana. 4 avioliitto meneillään ja tämä on viimeinen.
edellisistä on tullut erottua. Kahdesta minä tein eropäätöksen ja yhdestä mies.
1 lyhyt avoliitto, joka päättyi eroon minun toiveestani.
1 pitkä avioliitto, joka jatkuu vielä toivottasti pitkään.
0kpl kumpaakin (lapsi tosin "löytyy"). Olen 41-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
0kpl kumpaakin (lapsi tosin "löytyy"). Olen 41-vuotias.
Monellekko eri miehelle on lapsia?
Toinen avioliitto. Siinä välissä tai ennen ensimmäistä en asunut kenenkään kanssa saman katon alla (jos se on avoliiton määritelmä).
Yksi avo- ja avioliitto saman miehen kanssa, 24 vuotta yhteistä taivalta takana ja kolme kouluikäistä lasta.
Yksi ja sama avo- sekä avioliitto.