Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotteko, että syrjähyppijät (mm. Palander, Ahde,Keskinen) pysyvät uskollisina?

Vierailija

Pääseekö tiikeri raidoistaan? Minua aina järkyttää nuo uskollisuutta ja rakkautta ylistävät julkkismiehet, jotka ovat jääneet kiinni törkeistä syrjähypyistä. Muuttuuko ihminen vai oppiiko hankkimaan seuraa, joka pitää tapahtumat salassa? Kanervan, Keskisen ja Palanderin salaseksiseuralaiset eivät ainakaan ole suostuneet salailuun, mutta jos se on vain paljastunut jäävuoren huippu?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

En usko pettäjien uskollisuuteen. Seksiaddiktio on ihan oikea addiktio, josta tuskin parantuu pelkkien lupausten avulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eihän palanderinkaan vaimoa haittaa, niin miksi toimisi toisin?

Mistä tiedät, ettei haittaa? Mitä julistaa julkisuudessa ja mitä ajattelee kello kolmen aikaan unettomina öinä, kun ukkonsa ei olekaan siinä vieressään, on kaksi eri asiaa.

Vierailija

En usko.

Ehkä vaimot saavat niin paljon nautintoa miehen kiinnijäätyä esittämästä katumuksesta ja hyvittelystä, että sen vuoksi antavat toisia tilaisuuksia.

Imetään mies tyhjiin ja sitten lempataan kun siitä ei ole enää mitenkään hyötyä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En usko.

Ehkä vaimot saavat niin paljon nautintoa miehen kiinnijäätyä esittämästä katumuksesta ja hyvittelystä, että sen vuoksi antavat toisia tilaisuuksia.

Imetään mies tyhjiin ja sitten lempataan kun siitä ei ole enää mitenkään hyötyä?

Joku rassukka ehkä kuvittelee, että mies vielä muistaa avioliittovalansa ja palaa takaisin ruotuun, mutta eihän siinä niin käy, kun seksiaddiktista on kerran kysymys. Naisessa vain on usein sisäänrakennettuna se juttu, että avioero on kauhistus ja kasvojen menetys. Tarttis kyllä monen vähän miettiä, ennen kuin siihen bisneskontrahtiin nimensä alle pistää, että kenes kanssa nyt tätä ollaankaan solmimassa. Ei ainakaan ensirakastumisen huumassa ikinä avioliittokontrahtia allekirjoittamaan!

Vierailija

Jotkut naiset ymmärtävät, että seksi sinänsä ei ole miehille iso juttu, aina niihin ei liity tunteita, siis toki himoa, mutta ei sen kummempaa kiintymystä tai rakkautta.

Vierailija

Pettäjä voi kyllä muuttua, mutta lähinnä entistä härskimpään suuntaan.

Hämmästelen edelleen vahvasti, että Palanderille lohkeaa yhtään mistään. Minun sisään ei sitä penistä laiteltaisi, vaikka olisi viimeinen lerssi maailmassa.

Vierailija

Kyllä mä uskon muuttumiseen. Itse olen joskus pettänyt, avioliitossakin. Mutta tässä suhteessa ei ole käynyt 10 vuoteen edes mielessä.

Vierailija

Tuskin. Kyse lienee vain siitä päätyykö tieto julkisuuteen.

Tällä maamme suosituimmalla lätkänpelaajalla onkin ihmeellinen tietosuoja.

Vierailija

Minä olen pettänyt miestäni kaksi kertaa 17 vuotta kestäneen avioliittomme aikana. Arvelen, että mieskin on pettänyt minua pari kertaa.

Kumpikin pettämiskertani osui suhteessa kohtaan, jossa kipuilua ja kylmyyttä oli kestänyt jo pari vuotta. 

En oikein uskokaan, että kaikki pettäminen voidaan selittää perusluonteella. Monilla pettäminen on kokonaisuuden summa.

Pääsääntöisesti suhteemme on voinut hyvin ja olen jälkikäteen tyytyväinen, etten ole pettämisistäni miehelle kertonut. Yhtä lailla olen tyytyväinen, ettei mies ole kertonut mahdollisista syrjähypyistään minulle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat