Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella naisen kanssa joka käyttää facebookia?

Vierailija
10.11.2015 |

Itse en ymmärrä tuota somessa roikkumista, enkä katselisi sitä joka elää siellä elämänsä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN!

Vierailija
2/8 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella naisen kanssa, joka ei käytä facebookia. Naisen pitää käyttää facebookia ja whatsappia. En rupeaisi enää mihinkään tekstiviestipelleilyyn, koska ilmaisia vaihtoehtojakin on. m25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella.

T. Facebook-tilitön heteronainen

Vierailija
4/8 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, koska olen miehen kanssa naimisissa oleva heteronainen. 

Muuten Facebookilla ei ole mitään väliä.

Vierailija
5/8 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi seurustella naisen kanssa, joka ei käytä facebookia. Naisen pitää käyttää facebookia ja whatsappia. En rupeaisi enää mihinkään tekstiviestipelleilyyn, koska ilmaisia vaihtoehtojakin on. m25

Ilmaisia vaihtoehtoja viestitellä on muitakin kuin some. En lähettele tekstiviestejä, eikä mulla silti ole facebookia.

Vierailija
6/8 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on facebooki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, valitettavasti. Olen heteronainen ja avioliitossa. Facebookia puolisoni kyllä saa käyttää, kunhan ei elämäänsä siellä elä. Siinä on vähän sama juttu kuin alkoholissa: kohtuukäyttö kunniaan.

Vierailija
8/8 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta iso plussa, jos somessa ei roikuta koko aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi