Miksi naiset puhuvat panoista?Mies on se, PANEE!!
Kommentit (32)
Samaa mieltä sen perusteella, mitä opiskeluaikana kuuli ja näki naapurihuoneista.
Okei, joku fiksaatio asiasta teikäläisellä. Minulle ihan sama miksi jotain kutsutaan, kunhan kumpikin nauttii ja on kivaa.
M39
Naiset ovat nykyisin vallattomia ja he haluavat panna.
Just. Olen kyllä usein se aktiivisempi osapuoli. Mies ottaa vastaan ja nauttii. Ei siinä hänen osaltaan panemisesta voi puhua.
Tää wannabe panomies se jaksaa, jankuttaa siis.
Tottakai mies panee tai sitten ei. No, se panee, joka liikkuu.
Jos mies on paikoillaan takaapäin, ja minä duunaan, niin minä silloin panen. Ja vice versa.
Ei ole monimutkaista vai!
Vierailija kirjoitti:
Minä vien, mies vikisee.
Eläköön naisvalta!
Ei mieskään mitään pane, vaan penetroituu. Termit kuntoon!
Ehkä ne fraasit ei ole se tärkein asia hyvässä seksissä, minua ainakin viedään välillä kuin mätää kukkoa näin miehenä, että kuka siinä sitten tekee ja miksi sitä kutsutaan ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen vain vikisee.
Koska nainen ei ole mikään objekti,jota mies panee. Kyllä kahden ihmisen seksissä on yleensä kaksi osapuolta,jota panevat/nussivat/hässivät/kuksivat/rakastelavat keskenään. Jos kyse on vain seksistä,silloin petikumppanista puhtaan panona.
Vierailija kirjoitti:
Nainen vain vikisee.
AP on ymmärtänyt jotain väärin.Näin 2010 myös nainen voi panna ja muutenkin tehdä sängyssä muutakin kuin vikistä.Ei eletä enää aikaa jolloin naisen piti sängyssä vain sulkea silmät ja ajatella isänmaata.Tai niin kuin 1800-luvun seksivinkkejä esittelevässä kirjassa neuvottiin"Naisen ei pidä sängyssä liikehtiä tai äänellä miestä innoittavasti,hänen tulee olla hiljaa tai rupatella kotitöistä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen vain vikisee.
AP on ymmärtänyt jotain väärin.Näin 2010 myös nainen voi panna ja muutenkin tehdä sängyssä muutakin kuin vikistä.Ei eletä enää aikaa jolloin naisen piti sängyssä vain sulkea silmät ja ajatella isänmaata.Tai niin kuin 1800-luvun seksivinkkejä esittelevässä kirjassa neuvottiin"Naisen ei pidä sängyssä liikehtiä tai äänellä miestä innoittavasti,hänen tulee olla hiljaa tai rupatella kotitöistä."
Ei tod. olekaan 1800-luku vaan nyt se nainen vikisee ja ääntelee sängyssä ihan eri tyyliin. Naapurista asti sen usein voi kuulla. Kyllä siinä toinen vaan saa pökköä pesään ja kaikki tiedämme kumpi se on.
Yksin naisten yleisimmistä fantasioista kaikissa kyselyissä on juuri alistetuksi/otetuksi tuleminen ja se onkin hyvin looginen fantasia naiselle koska asetelma on jo alunperin naiselle alisteinen.
Häivy nyt jonne sinne ylilaudalle takaisin jo. Tuommosta lapsellista sönköttämistä kukaan enää jaksa. Tuu kertoon panemisesta sitten kun olet ihan oikeasti sitä tehnyt.
Vai niin... Kunpa tietäisit... Et unohtaisi sitä koskaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen vain vikisee.
AP on ymmärtänyt jotain väärin.Näin 2010 myös nainen voi panna ja muutenkin tehdä sängyssä muutakin kuin vikistä.Ei eletä enää aikaa jolloin naisen piti sängyssä vain sulkea silmät ja ajatella isänmaata.Tai niin kuin 1800-luvun seksivinkkejä esittelevässä kirjassa neuvottiin"Naisen ei pidä sängyssä liikehtiä tai äänellä miestä innoittavasti,hänen tulee olla hiljaa tai rupatella kotitöistä."
Ei tod. olekaan 1800-luku vaan nyt se nainen vikisee ja ääntelee sängyssä ihan eri tyyliin. Naapurista asti sen usein voi kuulla. Kyllä siinä toinen vaan saa pökköä pesään ja kaikki tiedämme kumpi se on.
Yksin naisten yleisimmistä fantasioista kaikissa kyselyissä on juuri alistetuksi/otetuksi tuleminen ja se onkin hyvin looginen fantasia naiselle koska asetelma on jo alunperin naiselle alisteinen.
Onpa kummallinen perustelu.Yleensähän juuri siitä haaveillaan,jota ei normaalisti tapahdu,siis jos "vikiseminen ja alistuminen" olisivat naisille jotenkin "luontaista" toimintaa,silloinhan fantasioitaisiin siitä että saa itse ottaa ohjat käsiin sängyssä tai muuta vastaavaa.Millaisia lahnoja ap oikein on pannut,jos kuvittelee että kaikki naiset vain "vikisevät" ja siinä se osuus seksiin onkin? Ja miksi naisten pitäisi kutsua petikumppaneitaan,jos ei panoiksi? Olisiko panija ap:n mielestä kuvaampi sana? :D
Mitä vittua mä just luin..