Lue keskustelun säännöt.
Välit poikki - selitys?
10.11.2015 |
Onko moraalisesti kauhean väärin olla antamatta selitystä, miksi laittaa johonkin henkilöön välit poikki? Eli jos vaan katoaa/häviää, ei ole tavoitettavissa enää? Oletteko tehneet niin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yhden ihmisen kanssa yritin laittaa välit poikki olla vastaamatta viesteihin.laittoi silti jatkuvasti viestiä vaikka en vastannut.sisukas tyyppi.