Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välit poikki - selitys?

Vierailija
10.11.2015 |

Onko moraalisesti kauhean väärin olla antamatta selitystä, miksi laittaa johonkin henkilöön välit poikki? Eli jos vaan katoaa/häviää, ei ole tavoitettavissa enää? Oletteko tehneet niin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko moraalisesti kauhean väärin olla antamatta selitystä, miksi laittaa johonkin henkilöön välit poikki? Eli jos vaan katoaa/häviää, ei ole tavoitettavissa enää? Oletteko tehneet niin?

Yhden ihmisen kanssa yritin laittaa välit poikki olla vastaamatta viesteihin.laittoi silti jatkuvasti viestiä vaikka en vastannut.sisukas tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan