Jos pariskunta eroaa ilman mitään hyvää syytä miksi olisi mahdottomuus, että he palaisivat yhteen?

Vierailija

Tilanne: Nainen ja mies ovat yhdessä, kaikki olisi hyvin ellei nainen olisi miestä nuorempi, naiivimpi ja epävarmempi. Nainen ei arvosta miestä, sillä nainen ei tunne eikä arvosta itseäänkään.
Toinen mies ihastuu naiseen. Se hivelee naisen itsetuntoa. Nainen kuvittelee ihastuneensa miehee, mutta jälkeenpäin tajuaa ihastuneensa vain siihen, että häneen ihastuttiin. Nainen elättelee toiveita ihastuneen miehen suhteen. Lopulta ihastus loppuu ja nainen huomaa itsetuntonsa kasvaneen kokemuksen myötä.
Nainen löytää av-palstan joka auttaa naisen turhautumisen tunteisiin. Naisella ei ole ystäviä, mutta av-palstalla hän tuntee kuin hänellä olisi sata ystävää. Nainen ei ole enää ikävystynyt.
Nyt hän kaipaa exäänsä, jonka kanssa laittoi pillit pussiin ilman mitään hyvää syytä.
Nyt hän ymmärtää millä asioilla on oikeasti merkitystä. Nyt hän pitää itsestään ja pystyisi hyväksymään toisen (ex-miehensä) juuri sellaisena (ja niin hyvänä) kuin hän on.

Kommentit (13)

Vierailija

No palatkaa yhteen sitten! Vai onko ex-miehelläsi jo -yllätys yllätys- uusi nainen?!! Sitten et voi oikein muuta kuin hyväksyä tosiasiat ja oppia virheistäsi. Oletko muuten se sama exän haikailija, joka tuolla toisessa ketjussa yrittää saada exäänsä takaisin?

Vierailija

Eiköhän tuo ole selvä että kipinä parin väliltä on jo sammunut ja edessä on vain kaveri- ja kulissisuhde satunnaiselle paneskelulla ryyditettynä. Jos miehesi on siis nössömpi kaveri eli ei saa toista naista ja ottaa sut takaisin.

Vierailija

Ei kai se mahdotontakaan ole. Mutta jos exäsi ei enää haikaile perääsi, vaan on jatkanut elämässään eteenpäin, se on todella epätodennäköistä.

Vierailija

Kyllä, sama henkilö olen joka teki aiheesta nyt toisenkin keskustelun.
En vaan pysty hyväksymään tätä virhettäni. Se oli emämunaus. Mutta ilman tätä virhettä en olisi kasvanut tällaiseksi kuin nyt olen.
Ap

Vierailija

Ai että se, jos kumppani ei arvosta toista ja vielä haikailee toisen miehen perään, ei ole hyvä syy erolle? Mikähän sitten mielestäsi on jos ei tuo...

Vierailija

Jotkut naiset rupeavat juu haikailemaan sitä eksäänsä heti, kun hänellä on uusi nainen. Kyllä siinä tilanteessa kannattaa vaan unohtaa koko ukko ja jatkaa sitä itsensä kasvattelua.

Vierailija

Haha :D Luulin jo, että joku tuli kirjoittamaan minusta. Paitsi eksäni perään en haikaile :) Nauti sinäkin nyt yksin olemisen hyvistä puolista täysillä! Eipähän tarvitse miellyttää ketään ja voi mennä miten huvittaa. Niin minäkin teen :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sama henkilö olen joka teki aiheesta nyt toisenkin keskustelun.
En vaan pysty hyväksymään tätä virhettäni. Se oli emämunaus. Mutta ilman tätä virhettä en olisi kasvanut tällaiseksi kuin nyt olen.
Ap

Arvelinkin että olet sama henkilö. Tässä ketjussa vaan jätit taktisesti kertomatta, että ex-miehelläsi on jo uusi. Luepa se edellisen ketjun viimeinen vastaus 25/25. Ei mulla muuta, kaikella ystävyydellä...

http://www.vauva.fi/keskustelu/2436754/miten_ex_miehen_voi_saada_takaisi...

Vierailija

Muakin kiinnostaisi kuulla "hyviä syitä" erolle jos arvostuksen puute ja toisen miehen takia jättäminen eivät niitä ole.

En kyllä itse ottaisi takaisin eksää joka ei suhteessa arvostanut minua, yritti jotain toista ja nyt rääkyy perään kun ihastuksesta ei tullutkaan mitään ja ainoat kaverit on av-mammat.

Vierailija

Jos sillä exällä on jo uusi nainen ja mennyt jo muutenkin elämässään eteenpäin niin hyväksy nyt vaan se ja jatka elämääsi. Kaikella on aina joku tarkoitus, sinun täytyi saada kasvaa ja oppia tuntemaan itsesi. Aika näyttää miten käy.

Vierailija

Ainoastaan kaalikeitto paranee uudelleen lämmittämisellä.

Katse eteenpäin ja seuraavalla kerralla vähän enemmän harkintaa suunnanmuutoksissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat