Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mies käyttää stringejä?

Vierailija

?

Kommentit (15)

Vierailija

Miksei voisi? En osaa sanoa kuinka mukavalta ne tuntuisivat , mutta kyllä mieskin varmasti osaa ne jalkaansa vetää niin halutessaan. Ei se sen vaikeampaa ole kuin muidenkaan alushousujen.

Vierailija

Mulla ei muunlaisia alushousuja olekaan. Kerran kokeilin stringejä, eikä sen jälkeen ollut paluuta tavallisiin. :) 

M44

Vierailija

Voi toki, jokainen saa tehdä mitä tykkään. Sinkkuaikoina joskus kyllä pelotti että tuollaiset sieltä paljastuu. Olisi jäänyt homma siihen. Eli kaikki naiset ei tykkää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi toki, jokainen saa tehdä mitä tykkään. Sinkkuaikoina joskus kyllä pelotti että tuollaiset sieltä paljastuu. Olisi jäänyt homma siihen. Eli kaikki naiset ei tykkää.

saa tehdä mitä *tykkää* :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi homma olisi jäänyt siihen jos miehellä on stringit? Mun mielestä esim. urheilussa stringit ovat käytännölliset trikoiden alla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi homma olisi jäänyt siihen jos miehellä on stringit? Mun mielestä esim. urheilussa stringit ovat käytännölliset trikoiden alla.

En oikein tiedä mikä siinä on. Ehkä se tuntuu liikaa itsensä esittelemiseltä joka ei mielestäni oikein miehelle sovi. Voivat olla käytännölliset, minulla ongelma on vain siinä miltä ne näyttävät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toki, katso nyt miten seksikästä se on. http://www.string-emil.de/[/quote]

Reps.... :D Nyt meni kyllä ruokahalut ja lounaat jää väliin.... :D :D :D

Mutta ap, makunsa kullakin. Minun mielestäni stringit on karmaisevat ihan kenen päällä tahansa. Ja nyt tarkoitan IHAN kaikkia, huippumalleista taviksiin.

Vierailija

Miehet harvemmin käyttävät niin tiukkoja housuja, että niistä näkyisi alkkarirajat läpi, mutta voihan niitä (tiukkoja housuja ja/tai stringejä) käyttää jos tuntuu. Itse en kyllä naisena innostu, tiukat yksiväriset bokserit on parhaat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat