Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mies käyttää stringejä?

Vierailija
10.11.2015 |

?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/15 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi? En osaa sanoa kuinka mukavalta ne tuntuisivat , mutta kyllä mieskin varmasti osaa ne jalkaansa vetää niin halutessaan. Ei se sen vaikeampaa ole kuin muidenkaan alushousujen.

Vierailija
4/15 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei muunlaisia alushousuja olekaan. Kerran kokeilin stringejä, eikä sen jälkeen ollut paluuta tavallisiin. :) 

M44

Vierailija
5/15 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki, jokainen saa tehdä mitä tykkään. Sinkkuaikoina joskus kyllä pelotti että tuollaiset sieltä paljastuu. Olisi jäänyt homma siihen. Eli kaikki naiset ei tykkää.

Vierailija
6/15 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi toki, jokainen saa tehdä mitä tykkään. Sinkkuaikoina joskus kyllä pelotti että tuollaiset sieltä paljastuu. Olisi jäänyt homma siihen. Eli kaikki naiset ei tykkää.

saa tehdä mitä *tykkää* :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi toki, jokainen saa tehdä mitä tykkään. Sinkkuaikoina joskus kyllä pelotti että tuollaiset sieltä paljastuu. Olisi jäänyt homma siihen. Eli kaikki naiset ei tykkää.

saa tehdä mitä *tykkää* :D

Miksi homma olisi jäänyt siihen jos miehellä on stringit? Mun mielestä esim. urheilussa stringit ovat käytännölliset trikoiden alla.

Vierailija
8/15 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi toki, jokainen saa tehdä mitä tykkään. Sinkkuaikoina joskus kyllä pelotti että tuollaiset sieltä paljastuu. Olisi jäänyt homma siihen. Eli kaikki naiset ei tykkää.

saa tehdä mitä *tykkää* :D

Miksi homma olisi jäänyt siihen jos miehellä on stringit? Mun mielestä esim. urheilussa stringit ovat käytännölliset trikoiden alla.

En oikein tiedä mikä siinä on. Ehkä se tuntuu liikaa itsensä esittelemiseltä joka ei mielestäni oikein miehelle sovi. Voivat olla käytännölliset, minulla ongelma on vain siinä miltä ne näyttävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, katso nyt miten seksikästä se on. http://www.string-emil.de/

Vierailija
10/15 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki, katso nyt miten seksikästä se on. http://www.string-emil.de/

Reps.... :D Nyt meni kyllä ruokahalut ja lounaat jää väliin.... :D :D :D

Mutta ap, makunsa kullakin. Minun mielestäni stringit on karmaisevat ihan kenen päällä tahansa. Ja nyt tarkoitan IHAN kaikkia, huippumalleista taviksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä:

http://aijaa.com/L6eF0J

Vierailija
12/15 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä:

http://aijaa.com/L6eF0J

hyi,ompa homoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä:

http://aijaa.com/L6eF0J

hyi,ompa homoo

Kumpi - ylempi vai alempi?

Vierailija
14/15 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä:

http://aijaa.com/L6eF0J

hyi,ompa homoo

Kumpi - ylempi vai alempi?

Varsinkin alempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harvemmin käyttävät niin tiukkoja housuja, että niistä näkyisi alkkarirajat läpi, mutta voihan niitä (tiukkoja housuja ja/tai stringejä) käyttää jos tuntuu. Itse en kyllä naisena innostu, tiukat yksiväriset bokserit on parhaat.