Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kännykän korjauksen hinnassa tajuton ero (iPhone)

Vierailija
10.11.2015 |

Lapseni kännykästä hajosi näytön lasi. Puhelin on iPhone 4s.

Menin merkkihuoltoon, jossa tietty tuhahdeltiin vanhalle mallille ja kerrottiin, että lasin saisi kuukauden päästä ja vaihto maksaisi 200 €, mutta että he eivät ole varmoja saako niitä laseja Applelta, kuukauden odotusaika on suuntaa antava ja kannattavampaa olisi ottaa vaihtolaite hintaan 299 €. vaihtolaitteenkin kanssa sitten siihen vaihtoon menisi 3 vrk. Olin hiukan puulla päähän lyöty ja mietin, että miten perustelen vakuutusyhtiölle moiset kustannukset, varsinkin tuon vaihtolaitteen, joka on kalliimpi kuin alkuperäinen puhelin.

Onneksi hankin toisen mielipiteen. Pienemmässä, huoltoihin erikoistuneessa liikkeessä lasi vaihdettiin uuteen tunnissa ja hinta oli 109 €.

Apple kyllä todella osaa vedättää...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla