Kuinka usein rasvaat käsiäsi?

Vierailija

Mä yleensä pari kertaa päivässä. Ennen nukkumaanmenoa/lepoa yleensä.

Useamminkin pitäisi, mutta en jaksa/muista/viitsi kun tuntuu että pitäis olla sitten kokoajan rasvaamassa käsiä, kun tulee käytyä vessassa ja pestyä käsiä niin usein.

Kommentit (9)

Vierailija

En rasvaa, vaikka aina päätän alkaa kunnon ihmiseksi ja rasvata.
Päästän ne ihan kauheiksi. Sit on pakko rasvata ja koittaa jollain suolavedelläkin.
(Nyt helpompaa, kun ei niin kuivat ilmat ulkona...)
Auttaisko parafiinihoito käsille hoitolassa?
Miten se eroaa norm käsihoidosta, tietääkö joku ? 😃

Vierailija

Rasvaan aina, kun olen ollut lähelläkin vettä. Meillä vesi käsitellään jollain ihmeen puhdistuskemikaalilla, joka kuivattaa ihoa tolkuttomasti. Sormenpäät halkeilevat, ellen rasvaa käsiä usein. Nyt olen korvannut vesipesun aina välillä desinfiointiaineella. Aika yllättävää, veden pitäisi olla vanhin voitehista, mutta se kuitattaa käsiä, mutta desinfiointiaine ei kuitava.

Vierailija

Olen nelonen, jäi vielä sanomatta, että käytän pääsääntöisesti apteekin käsivoiteita, ne ovat tehokkaita ja riittoisia.

Vierailija

Mä en voi olla, ellen rasvaa aina, kun kädet ovat vähänkin kastuneet. Sen takia en pese käsiä julksissa vessoissa, kun siellä ei ole käsivoidetta. Enkä jaksa käyttää käsilaukussa olevaa, koska se vain on niin vaivalloista.
Mutta siis ehkä 3-4 kertaa päivässä laitan. Aina kun pesen kädet siis.

Vierailija

Hih, tulipa hauska kirjoitusvirhe, piti siis olla kuivattaa, mutta kyllä tietenkin käsien kuivumisen voi kuitata käsivoiteella.

Vierailija

Tälleen talven alussa muutaman viikon ajan joitain kertoja.... ainoa aika vuodessa kun kädet on kuivat. Kynsinauhoille joskus muistaessa sipaisut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat