Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kestä, laitoin entiselle panolleni Facebookissa vahingossa viestin.

Vierailija

Reilu vuosi sitten tapailin erästä miestä muutamia kertoja. Ensimmäisen kerran tapasimme baarissa ja siitä juttu lähti etenemään. Yksi kerta kun mies lähti luotani, kumpikaan ei enää laittanut viestiä. Ei siis edes kuulumisten kyselemistä yli vuoteen. Ihastuin mieheen aika kovasti ja olen ajatellut häntä paljon. Nyt sitten nopeasti bongasin muka kaverini Facebookin keskustelusta ja kysyin "miten se takin palautus onnistu?". Kävimme siis viime viikolla yhdessä ostoksilla ja kaveri tuli katumapäälle ostamastaan takista. Sillä samaisella sekunnilla kun painoin enteriä huomasin kyseessä olevankin tämä mies. Laitoin vain toisen viestin perään, jossa sopersin jotain että anteeksi väärä henkilö. Uskaltauduin kertomaan tästä yhdelle ainoalle kaverille, joka ulvoi kuset housussa, että no otitpahan edes nyt yhteyttä, jospa juttu lähtisi uuteen nousuun. En ole uskaltanut käydä 4 tuntiin Facebookissa katsomassa onko mies vastannut. Jostain syystä hävettää niin paljon, että tekisi mieli itkeä. Ja ikääkin kuitenkin on jo päälle 25 :D pakko oli avautua tästä kauheasta kokemuksesta.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Tiedä kuule vaikka kaverisi olikin oikeassa ;) jos kumpikin vuosi sitten vain odotti toisen yhteydenottoa. Nimittäin jos minä inhoaisin jotain entistä panoani, en todellakaan pitäisi häntä kavereissani vuotta.

Vierailija

No tuossa ei ole mitään noloa. Reippaasti nyt sinne facebookiin ja katsomaan, onko viestiä pukannut=)!! Ja tule sitten kertomaan tänne.

Vierailija

Tietäisit vain monestikko minä olen laittanut joillekin hyvän päivän tutuille vahingossa Facebookissa viestiä. En onneksi entisille panoilleni ;D anteeksi. Ymmärrän tuskasi.

Vierailija

No olipa taas dramaattista. Mies ajattelee koko asiaa tasan kaksi sekuntia eikä tuollaiselle nolostelulle ole mitään tarvetta. Jos olisit edes laittanut jonkun nolon viestin niin sitten olisin voinut ymmärtää edes vähän.

Vierailija

No toi oli sellainen kysymys et varmaan tajuu et kirjoitit väärälle. Kirjoitat sit vaan jonkun lyhyen vastauksen takaisin, tyyliin "sori, ei mitään" jos hän vastaa jotain.

Vierailija

Voi kuule, eihän tuo oo vielä mitään. Jos mies vastaa jotain, niin kirjoittelet takaisin ihan normaalisti. Eihän sitä tiedä, vaikka juttu lähtisi uudestaan lämpenemään.

Vierailija

Tiedätkö... :D kerran kyyläsin erästä baaripanoani Facebookista ja lisäsin hänet oikeasti vahingossa kaveriksi uudella älypuhelimellani. Huomasin mokani vasta siinä vaiheessa, kun mies hyväksyi kaveripyyntöni. Siinä sitten sopersin jotain hänelle, että anteeksi kävin vain katsomassa profiiliasi ja painoin vahingossa lisää kaveriksi. No siitä sitten aloimmekin juttelemaan ja nyt olemme olleet vuoden yhdessä :) ilman tätä mokaani emme taatusti olisin tässä. Joten älä heitä kirvestä kaivoon, kaikki tapahtuu syystä ;)

Vierailija

Sannin sanoin, mikä on pahinta mitä voi sattuu? Mies poistaa sinut kavereista kun muistaa sinun hengailevan hänen listallaan? Hän kertoo kavereillensa että tuo se muuten laittoi minulle vahingossa viestiä? Hän ymmärtää sen olleen vahinko eikä vastaa ollenkaan? Älä murehdi suotta.

Vierailija

miten voi laittaa viestiä vahingossa väärälle tyypille?

Sunhan on täytynyt klikata sitä tyyppii ja kirjoittaa sen nimen alle viestii?

Vierailija

Itse ainakin onnistun siinä yllättävänkin usein. Otan messengerin listalta jonkun ihmisen kenelle aioin laittaa viestiä, mutta joku tuleekin paikalle tai lähtee samalla sekunnilla, joten valitsee väärän ihmisen eikä varmista enää sitä kenelle viestin laittaa... Vaikeasti selitetty, mutta se todellakin on mahdollista.

Vierailija

Apua sentäs! Nyt uskaltauduin käymään Facebookissa ja mies oli vastannut lähes samantien: "saat tämän kerran anteeks :D miten menee nykysin?" Siis voi apua. Onkohan tämä nyt sittenkin jotain kohtalon ivaa... Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat