1,5 ehtii joka paikkaan, välillä ei jaksa...
Tämä kiipeää joka paikkaan, ottaa kaiken, kaivelee tuhkat tuhkaluukuista ja pistää kaiken suuhun. Meillä on ihan mielenkiintoisen näköistä, kun kaikki tuolit on yhdessä pinossa ja joka paikka täynnä kummallisia lapsiesteitä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaas tätä erinomaista vanhanaikaista keinoa.
Sanokaa EI!
Mun lapset ymmärsi tuon sanan jo puolitoistavuotiaana.
Ei toimi.
Ap
Oletpa avuton. Kyllä se toimii, lapsille ja koirille. Nykyäidit vaan on niin saatanan avuttomia. Ällöttää.
Ei toimi se, ei toimi tämä. Ootkos harkinnut adoptiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaas tätä erinomaista vanhanaikaista keinoa.
Sanokaa EI!
Mun lapset ymmärsi tuon sanan jo puolitoistavuotiaana.
Ei toimi.
Ap
Oletpa avuton. Kyllä se toimii, lapsille ja koirille. Nykyäidit vaan on niin saatanan avuttomia. Ällöttää.
Saathan sä tuollakin tavalla aikasi kulumaan. Mä alan kohta katsoa siltaa, että et sä kauhean kauaa nyt pääse purkamaan muhun tuota tunnettasi, mikä se nyt sitten onkaan (tämä ei ollut kysymys, mua ei se kiinnosta).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi se, ei toimi tämä. Ootkos harkinnut adoptiota?
En ole. En pyytänyt neuvoja.
Ap
Ei ole vielä toistaiseksi toiminut. Mä oon monta kertaa huutanut niin kuin miuleemi, kun lapsi on saanut tuhkaluukun auki, että edes vähän hidastaisi sitä tuhkan kaivamisen nopeutta, mutta lapsen mielestä se on jo niin nähty, ettei se enää edes hidasta. Tuo hallittu pudottaminen ei myöskään toimi (eikä oikea putoaminenkaan, onhan tuo jo aika monesti ehtinyt pudota).
Ap