Onko teidän mielestänne mieheni pettänyt mua?

Vierailija

- on suukotellut ja pitänyt muita naisia sylissä
- on kertonut ihastuksestaan muita naisia kohtaan näille
- on ehdotellut huumorimielellä seksiä muille naisille
Huom! En ole varma onko mies mennyt sänkyyn muiden naisten kanssa, koska itse kieltää sen, eikä ihan pitäviä todisteita ole. Tosin olen mm. nähnyt miehelleni lähetetyn viestin jossa oli että tuu tänne meille, kait sulle pillu kelpaa? Ja sinä iltana mies ei ollut kotona... Mies on jäänyt jo aiemmin kiinni valehtelusta liittyen muihin naisiin, joten en voi luottaa varmasti siihen kun väittää ettei ole mennyt sänkyyn...
Onko mielestänne pettänyt mua? =(

Kommentit (15)

Vierailija

Pettäminen on yleensä jonkun sopimuksen rikkomista. En voi tietää sopimuksista mitä teillä on. Itse en kokisi noita pettämiseksi, mutta esim. tuon seksin ehdottelun hyvin arveluttavaksi, inhottavaksi ja täysin typeräksi toiminnaksi.

Vierailija

Aivan varmasti on. Et kai sä voi tosissasi uskotella itsellesi, että miehesi puhuu totta. Eikä se millään huumorimielellä ole ehdotuksia tehnyt. Eri asia kuinka monta ehdotusta on johtanut seksiin, jokunen varmaan.

Vierailija

Varsinaisen röyhkeä tapaus! Koko elämäntyyli ja asenne ällöttää. Ei kukaan ihan aiheetta ja ilman vastakaikua pilluaan tekstarilla tyrkytä, ja yksinään "vitsaile". Taitaa olla valmis mihin vain, jos tilaisuus tulee. Ja on varmaan jo tullutkin.

Jos mun ukolle vaikka telkkua katsellessa joku ehdottelis muka leikillään panoja, se oliskin sitten siinä. Ellei pystyisi todistamaan, että hutsu on joku oikeesti aito ja tunnettu mielenterveysongelmainen sekopää.

Siinäpä sulla haastetta :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Jos muni miss tori miso no in nine ois entinen mies.

ja sama suomeksi?

Jotain misokeitosta ilmeisesti ainakin mainittiin...ja miss tori, oisko paikallinen kaunotar?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat