Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme naapuriani vaivaa?

Varma Tieto!

Aina, kun hän näkee minut kännykkä kädessä esimerkiksi tämän kerrostalon pihassa tai rappukäytävässä, niin hän alkaa karjumaan, että "Laita se puhelin taskuun, että se ei tipu" ja jos minulla ei satu olemaan kännykkää kädessä, niin hän karjuu hirveällä äänellä, että "Annat sitten sen puhelimen olla taskussa. Tänään kun puhuin puhelimessa pihalla tuon henkilön tullessa paikalle, niin hän hyökkäsi kimppuuni, alkoi repimään puhelintani väkisin kädestäni ja karjui taas hirveällä äänellä, että minun pitää laittaa puhelin taskuun. Kun minä sitten sanoin ihan kiltisti hänelle, että hän jättäisi minut rauhaan ja antaisi minun puhua puheluni loppuun rauhassa, niin hän alkoi kiroilemaan ja karjumaan, että minun täytyy pitää huoli vain omista asioistani ja että hän lähettää miesystävänsä "tapattamaan" minut jos vielä puutun hänen asioihinsa. Oikeasti, mikä tuollaista ihmistä vaivaa? Tuntuu, että hän oikeaa vainoaa minua niin että en saa olla tuolla pihalla puolta minuuttia pitempään ilman, että hän hyökkää paikalle ja aloittaa sen karjumisensa.

Kommentit (9)

Vierailija

Naapurisi luulee/näkee, että otat hänestä kuvia. Tai uskoo, että olet juuri ilmiantamassa häntö jollekin viranomaiselle. Tai sitten naapurisi on pahasti allergisoitunut luureille. Tekeekö hän saman mille naapureilleen? :)

Vierailija

Minä puhun aina puhelimessa kun lähdin kotoa ja tulen kotiin niin ei tarvitse kuunnella naapureiden juoruakkojen juttuja

Vierailija

Jos uhkailee tapattamisella ja häiriköi niin tee ilmoitus poliisille. Vaikuttaa mielisairaalta ja häiriintyneeltä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat