Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

WhatsAppin mykistäminen

Vierailija

Osaako joku kertoa, miten WhatsApp-keskustelun mykistäminen toimii Windows Phonessa? Näkyvätkö tulleet viestit silti sovelluksessa, eli vain viestiäänet (ja ilmoitukset?) ovat poissa päältä?

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viestit näkee normaalisti sitten, kun avaa whatsapp-sovelluksen. Sitä ennen ei tiedä viestistä.

Kiitos. Aiemmalle vastaajalle: salasuhteesta ei kyse ole, vapaita ovat molemmat osapuolet.

Vierailija

Avaa keskustelu, jonka haluat mykistää, ja paina keskustelun nimeä näytön yläreunasta. Sieltä löytyy helposti. :) Itse pidän lähes kaikki ryhmäkeskustelut mykistettyinä, viestiä kun tulee aivan liian usein. Et saa ilmoituksia kyseisen keskustelun uusista viesteistä, eivätkä viestit näy toimintokeskuksessa, mutta kuten täällä aiemmin sanottiinkin, kun sovelluksen avaa, viestit näkee normaalisti.

Vierailija

Toimiiko tuo sovellus sitten Androidissa eri tavalla, kun kyllä minulla tulee näytölle ilmoitus viesteistä, vaikka keskustelu olisikin mykistetty?

Näin itse tein

Vierailija kirjoitti:
Toimiiko tuo sovellus sitten Androidissa eri tavalla, kun kyllä minulla tulee näytölle ilmoitus viesteistä, vaikka keskustelu olisikin mykistetty?

Itselläni Android en tiedä miten mykistys toimii mutta itse tein vaihtoehtoisesti näin
1.avaa kyseinen keskustelua tai ryhmä
2. valitse : oikeasta yläkulmasta näytä yhteystieto. 3->mukautetut ilmoitukset
4. oikeassa yläkulmassa on tyhjä valkoinen ruutu, rastita se ..niin voit
5.muokata viesti ilmoituksen Ilmoitusääniä, kuten värinä,ponnahdusilmoitus ja ilmoitusvaloa.
Siellä voit myös muokata puhelu ilmoituksia, kuten soittoääni ja värinää.

Näin ei ainakaan näy ylimääräisiä ilmoituksia kokoajan..niinkuin esim: perhe ryhmässä, kun kaikki kirjoittavat kokoajan jotain.

En myöskään pitänyt siitä,että kaikki kuvat tallentuivat kamerani muistiin,kun välillä sai ihmetellä aivan outoja kuvia,D siinä hetken ihmeteltyää,outoja kuvia,paikkoja,kasvoja jne.. tajuaakin ettei kyseinen kuva olekkaan itse otettu :D
>Medioiden autom.lataus <
1. Oikeassa yläkulmassa : asetukset
2. Datan käyttö ->mobiiliverkko,wlan,
verkkovierailu. Näistä kaikista painamalla tekstiä aukea ruutu josta saa itse valittua mitä Dataa haluaa autom.ladata Galleriaansa.

1543

Näin itse tein kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itselläni Android en tiedä miten mykistys toimii mutta itse tein vaihtoehtoisesti näin
1.avaa kyseinen keskustelua tai ryhmä
2. valitse : oikeasta yläkulmasta näytä yhteystieto. 3->mukautetut ilmoitukset
4. oikeassa yläkulmassa on tyhjä valkoinen ruutu, rastita se ..niin voit
5.muokata viesti ilmoituksen Ilmoitusääniä, kuten värinä,ponnahdusilmoitus ja ilmoitusvaloa.
Siellä voit myös muokata puhelu ilmoituksia, kuten soittoääni ja värinää.

Näin ei ainakaan näy ylimääräisiä ilmoituksia kokoajan..niinkuin esim: perhe ryhmässä, kun kaikki kirjoittavat kokoajan jotain.

En myöskään pitänyt siitä,että kaikki kuvat tallentuivat kamerani muistiin,kun välillä sai ihmetellä aivan outoja kuvia,D siinä hetken ihmeteltyää,outoja kuvia,paikkoja,kasvoja jne.. tajuaakin ettei kyseinen kuva olekkaan itse otettu :D
>Medioiden autom.lataus <
1. Oikeassa yläkulmassa : asetukset
2. Datan käyttö ->mobiiliverkko,wlan,
verkkovierailu. Näistä kaikista painamalla tekstiä aukea ruutu josta saa itse valittua mitä Dataa haluaa autom.ladata Galleriaansa.

Hei, kiitos tosi paljon seikkaperäisestä neuvosta!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat