Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olemme kauppiaita. Mieheni palkkasi akan, joka pomottaa kaikkia

Vierailija

Elikkäs etsimme pitkään sopivan oloista myymäläpäällikköä kaupallemme. Minä ja mieheni johdamme kauppaamme ja hoidamme kaikki myymäläpäälllikön yläpuolella olevat asiat.

Myymäläpäällikkö aloitti pienellä opastamisella suhteeni (joka olen hoitanut kaupan 20 vuotta joka päivä). Kun kysyin häneltä varashälyttimen salasanaa, hän sanoi, että voi laittaa sen päälle, ei antaut minulle. Kysyin mieheni läsnäollessa, että miksi se oli niin vaikea antaa niin hän hymyili mieheeni katsoen, että parempi että mahdollisimman harvalla on se eikä sitten kukaan painele omiaan myöskään hälyttimeen.

Me tarvitsemme hänen panostaan, mutta mies on suostunut potkujen antamiseen jos en pääse sopuun naisen kanssa.

Ulos vai? Hän on naimisissa, jos se asiaan vaikuttaa.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Eikö muka löytyisi ketään muuta, joka tuon panoksen voisi antaa ilman pomojen nenille hyppimistä? Työttömiä Suomi pullollaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kai hän on vielä koeajalla? Ulos vaan, ei tuollaisesta mitään tule.

Samaa mieltä. Mies on ärsyyntynyt, että kävi näin kovan kiireen keskellä. Joulut ja kaikki ovat tulossa ja tarvitsemme jonkun osaavan heti. 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Mies on ärsyyntynyt, että kävi näin kovan kiireen keskellä. Joulut ja kaikki ovat tulossa ja tarvitsemme jonkun osaavan heti. 

ap

Löytyisikö nykyisestä henkilökunnasta ketään, jonka voisitte kouluttaa tehtävään?

Vierailija

No pitäisin ensiksi puhuttelun asiasta. Ei pikkupomot hypi isompien nenille, varsinkaan jos sinäkin olet kauppias, etkä vain muuten apulaisena siellä miehellesi. Ja jos homma ei lähde toimimaan, niin työsuhteen purku ja uutta matoa koukkuun. Tiedän tuonkaltaisen ihmistyypin hyvin. Joko ne oppivat kerrasta tai ovat pää niin syvällä takapuolessaan, ettei oppi mene perille.

Vierailija

Onko se kuinka pantava ämmä? Jos miehesi ajatteli sitä vähän nusaista ja sekin aatteli vähän miehesi munaa imeä että työolosuhteet paranee sille?

Vierailija

En antais kyllä alaisen hyppiä silmille tolla tavalla. Akka vaihtoon ja heti, varmasti löytyy yhtä osaava, mutta mukavampi persoona.

Vierailija

Kai teillä on koeaika työsopimuksessa? Itse puhuisin aiheesta hänen kanssaan vakavasti ja katselisin joulun yli, muuttuuko tyyli. Jollei, niin joulun jälkeen työsopimus purkuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Riittääkö koeaika joulun yli?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat