Miten pahana pidät toimintaani asteikolla 1-10?

Vierailija

Olen ollut työkokeilussa pari viikkoa. Häpeän sitä sen verran, etten ole kertonut asiasta poikaystävälle. Olemme olleet yhdessä pari kuukautta. En ole vielä joutunut valehtelemaan menoistani, koska hän on samaan aikaan töissä. Olen vain jättänyt kertomatta asioita. Hänellä on kuitenkin pian vapaapäivä, jolloin itse olen työkokeilussa. Mitä jos ehdottaakin tapaamista? Suunnittelin vastaavani, että on menoa. Mitä jos hän kysyy mitä menoa? Ihan hirveää. En haluaisi valehdella.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä olet kertonut? Että olet työtön?

Miksi työkokeilu olisi huonompi asia kuin työttömyys?

Työkokeilu on hyvä asia.

Kuka haluaa myöntää että on pakotettu orjatöihin?

Kyllä mä ap silti sen paljastaisin, helpompi niin, vaikka sattuukin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitäh olet kertonut? Että olet työtön?

Työkokeilu on hyvä asia.

Työtön, mutta ei tiedä miten kauan. Ja olen ollut pitkään, ei ole tullut puheeksi. Työkkäristä vähän niinkuin vaativat et hommaan työkokeilupaikan. Ja teen ihan paskaa duunia siellä. Lähes orja, joten mielelläni en kerro. Ap

Vierailija

"Työkokeilussa henkilö voi selvittää ammatinvalinta- ja uravaihtoehtojaan tai mahdollisuuksiaan palata työmarkkinoille. Työkokeilu voidaan järjestää esimerkiksi seuraavissa tilanteissa:

- Henkilöltä puuttuu ammatillinen koulutus tai hän suunnittelee alan tai ammatin vaihtoa. Tavoitteena on silloin selvittää, kiinnostaako ala tai ammatti tai onko jokin tietty ala tai ammatti mahdollinen.
- Henkilö pohtii, olisiko yrittäjyys sopiva uravaihtoehto
- Jos henkilö on ollut pitkään poissa työmarkkinoilta esimerkiksi työttömyyden tai lastenhoidon takia, ja työkokeilulla selvitetään, onko hänen osaamisensa ajan tasalla ja minkälaista tukea hän tarvitsee päästäkseen takaisin työhön."

---

Mitä häpeämistä on tuossa että suunnittelee yrittäjyyttä tai alanvaihtoa, tai oman osaamisensa päivittämistä???? Oliskos nyt sulla enemmänkin hävettävää omassa käytöksessässi ja tietämättömyydessäsi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet kertonut? Että olet työtön?

Työkokeilu on hyvä asia.

Kuka haluaa myöntää että on pakotettu orjatöihin?

Kyllä mä ap silti sen paljastaisin, helpompi niin, vaikka sattuukin.

Orjatöihin... lol.
Tuolla asenteella et muuten pääse elämässäsi pitkälle. Ja se on ihan hyvä.

Vierailija

Ottamatta asiaan sen kummemmin kantaa toteaisin että vittu tämä maa on kriisissä. Ihmisiä orjuutetaan aivan täysillä, jo monet jo ottavat sen annettuna. Tämä maa ei tule pysymään hengissä 5 vuotta kauempaa, mark my words.

Vierailija

Niin hyvä provo että hampaat hölskyy suussa. Jos joku tämmösestä paineita ottas niin kertoisi aika paljon siitä kuinka hyvin elämässä asiat oikeasti on.

Vierailija

No ei ole provo. Pitääkö nyt kaikki kertoa uudelle poikaystävälle? Itsekin ehkä mielummin olisin tietämätön jos hänellä samanlainen tilanne. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei ole provo. Pitääkö nyt kaikki kertoa uudelle poikaystävälle? Itsekin ehkä mielummin olisin tietämätön jos hänellä samanlainen tilanne. Ap

Kerro miehelle että hän voi jättää sinut. Ei hän jätä sinua siksi että olet työkokeilussa vaan siksi että asenteesi on tuollainen "haluan olla työtön vätys enkä uskalla sanoa sitä miehelle ääneen." Järkevä mies ei ota kaltaistasi työnvieroksujaa elätettäväkseen. Jos sen sijaan olisit työtön ja mennyt kokeiluun siksi että teet kaikkesi työllistyäksesi ja löytääksesi suunnan elämällesi niin mies varmasti arvostaisi sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvällä pohjalla teidän suhde heti alkumetreillä, tuosta on hyvä rakentaa luottamuksellinen, toimiva parisuhde.

Jotenkin tunnen itseni rakastetuksi, vaikken kehtaakaan ottaa puheeksi vajavaisuuksiani. Kyllähän hän ne näkee ja tietää ainakin osittain. Tätä en vain halua kertoa. Kiinni jääminen on miltei mahdotonta. Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat