Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä kohtaa seksiä miehellä alkaa seistä?

Vierailija
09.11.2015 |

.. ja nyt tarkoitan seksillä siis jo esileikkiä sekä muuta "puuhastelua". Yhdyntä ei taida ilman seisomista onnistuakaan;)

Ennen nykyistä miestäni en ollut koskaan koskenut penikseen joka ei ole erektiossa. Edellisillä miehilläni on seissyt tosi nopeasti esileikin alkaessa ja etenkin mikäli mies on ehtinyt ottaa intiimimpää kontaktia minuun esim. suuseksillä, sormilla yms. Poikkeuksena tietenkin omat "yllätyshyökkäysaloitteet", joissa niissäkin erektio on tullut käytännössä saman tien.

Nykyisellä miehelläni seisoo yleensä vasta kun olen kosketellut penistä jonkin aikaa. Useimmiten hänen tehdessään aloitteen esim. antamalla minulle suuseksiä tms, hänellä ei silti ala seistä ennen kuin pääsen koskettamaan. Onko tämä normaalia? (hän on kuitenkin sanonut että antaa mielellään suuseksiä ja tekee sen usein oma-aloitteisesti). Tulkitsenko väärin, kun usein mietin että kiinnostaako häntä seksi kanssani? Onko useammalla miehellä niin, että vaikka tilanne olisi kiihottava niin itse erektio tulee vasta kosketuskontaktin myötä?

Mitään "ongelmia" erektion kanssa ei koskaan ole ollut. Tätä asiaa olen vain miettinyt usein mutta en ole häneltä kehdannut kysyä. Aiempia seksikokemuksia minulla on yli kymmenenvuotisen aiemman suhteen vuoksi vain hyvin harvan henkilön kanssa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä naiset.

Ihan turha miettiä moista. Jos se sun mies sun kanssa seksiä kerran haluaa, niin tuollaista nyt on ihan turha pohtia.

Miehiä on (yllätys, yllätys!) erilaisia. Ja sillä yhdellä miehellä voi olla (yllätyyyys!) erilaisia päiviä.

Yhdellä seisoo heti kun näkeekin joitain liikkuvaa, toisella seisoo, kun nainen tulee lähelle, kolmannella vasta kun on fyysistä kontaktia, neljännellä ei seiso esim.pimeässä ollenkaan, kun ei saa visuaalista kiihoketta, viidennellä seisoo, kunhan vaan saa ihan rauhassa koskea ja kosketella naista, kuudennella jotain muuta...

Ja sinunkin miehelläsi voi olla, että tilanne muuttuisi jos urheilisi, ei vetäisi röökiä, nukkuisi kunnon yöunia, ei stressaisi töistä jne... tai sitten ei muuttuisi.

Miehet on yksilöitä, eikä miehen mielenkiinnon määrää pysty määrittelemään siitä, missä vaiheessa hänen meisseliinsä alkaa veri pakkautumaan.

Vierailija
42/46 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo joskus telkkaria katsoessa työntää kätensä housuihini , jos väsynyt saa vähän aikaa hiplata velttoa , mutta jos vähänkään itsellälevottpmia ajatuksia ni sekunnissa pystyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näkee naisen (tietynlaisen)

Vierailija
44/46 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo laittaa hepeniä päälle ja tiedän mitä siitä seuraa.

Vierailija
45/46 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo laittaa nahka hameen ja pitkävartiset nahkahanskat käteensä.

Vierailija
46/46 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kohtaa kun vaimoni sanoo lähdetäänkö panemaanM50+.