Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä kohtaa seksiä miehellä alkaa seistä?

Vierailija

.. ja nyt tarkoitan seksillä siis jo esileikkiä sekä muuta "puuhastelua". Yhdyntä ei taida ilman seisomista onnistuakaan;)

Ennen nykyistä miestäni en ollut koskaan koskenut penikseen joka ei ole erektiossa. Edellisillä miehilläni on seissyt tosi nopeasti esileikin alkaessa ja etenkin mikäli mies on ehtinyt ottaa intiimimpää kontaktia minuun esim. suuseksillä, sormilla yms. Poikkeuksena tietenkin omat "yllätyshyökkäysaloitteet", joissa niissäkin erektio on tullut käytännössä saman tien.

Nykyisellä miehelläni seisoo yleensä vasta kun olen kosketellut penistä jonkin aikaa. Useimmiten hänen tehdessään aloitteen esim. antamalla minulle suuseksiä tms, hänellä ei silti ala seistä ennen kuin pääsen koskettamaan. Onko tämä normaalia? (hän on kuitenkin sanonut että antaa mielellään suuseksiä ja tekee sen usein oma-aloitteisesti). Tulkitsenko väärin, kun usein mietin että kiinnostaako häntä seksi kanssani? Onko useammalla miehellä niin, että vaikka tilanne olisi kiihottava niin itse erektio tulee vasta kosketuskontaktin myötä?

Mitään "ongelmia" erektion kanssa ei koskaan ole ollut. Tätä asiaa olen vain miettinyt usein mutta en ole häneltä kehdannut kysyä. Aiempia seksikokemuksia minulla on kymmenenvuotisen aiemman suhteen vuoksi vain hyvin harvan henkilön kanssa.

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat