Mitä sinä salaat?
Kommentit (58)
peliriippuvuutta :E
alkavaa bulimiaa
sitä, että tiedän ettei isäni ole vanhimman sisarukseni isä. tämä sisarus itse ei tiedä asiaa, vain minä ja vanhemmat. syyllisyys painaa mutten pysty kertomaankaan, isä kohtelee aivan kuin omaansa, rakastaa samoin kuin meitä muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petin miestäni 12 vuotta sitten, jonka tuloksena perheeseen syntyi lapsi.
Lapseni ei ole mieheni. Mies pitää lasta omanaan ja olemme onnellisia yhdessä.Melkoinen sattuma, taisit pettää "muutaman" kerran?!
En pettänyt kuin kerran ja se riitti.
Vitun sairas paska. Toivottavasti mies saisi tietää ja saisit hävetä ja sydämmes särkys totaalisesti! :) kaikkea hyvää mätäne akka helvetissä
Tää on provo, hekoheko!
Salaan vakavan sairauteni ja siitä johtuvan voimattomuuden ja väsymyksen. :)
Käytän hoikentavia alusasuja.
Oksennan silloin tällöin, jos herkuttelu menee överiksi (esim. kokonainen suklaalevy).
En jaksa tehdä elämässäni muuta töiden lisäksi. Nytkin heräsin ja pitäisi jaksaa pesulla käydä ja laittaa tiskit että pääsis taas nukkumaan ja töihin. Kaiken lisäksi vihaan pomoani joka kiusaa minua päivittäin. Olen suunnitellut kostoa tuota narsistia kohtaan. Vielä mä nousen ja maailmalle näytän, vielä joskus teen niin kuin huvittaa ja niitä kaduttaa.
Olen tekevinäni kovasti töitä työpaikalla, vaikka surffaan päivät ja teen deittejä! Pomolle päivittelen töiden paljoutta, mutta annan toki ymmärtää, että teen ja uhraan kaikki voimani firman eteen.
Viime viikolla sain reilun palkankorotuksen. Ehdotin pomolle itselleni apulaista ja hän lupasi harkita, niin jäis vielä enemmän omaa aikaa. Elämä on laiffii!
Juopottelen enemmän kuin kehtaan kellekään myöntää. Muutenkin mun päässä on semmonen salainen viidakko jossa mä seikkailen, enkä kerro kellekään. Se on mun juttu se.
kuvaan iltaisin omaa sarjaa mielessäni, jossa olen haluttu päähenkilö ja kaks kuumaa pahista on ihastunut muhun. Lempikohtani on kun piikitän huumetta suoneeni ja toinen pahis ja sen veli pelastaa mutta sitten riidellään ja pannaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä salaa? Kyllä oma mies tietää melkeinpä kaiken... Paitsi, että masturboin joka ilta sängyssä ennen nukkumaan menoa. Vai tietääköhän se....
Joka ilta :'D
Niin..? Pitäähän nyt orgasmi joka päivä saada? :) Kuuluu vaan mun iltarutiiniin.
unelmoin elämääni, en elä unelmaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä salaa? Kyllä oma mies tietää melkeinpä kaiken... Paitsi, että masturboin joka ilta sängyssä ennen nukkumaan menoa. Vai tietääköhän se....
Niin..? Pitäähän nyt orgasmi joka päivä saada? :) Kuuluu vaan mun iltarutiiniin.
Miksi et hässi miestäsi? Mieluummin masturboit salaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et hässi miestäsi? Mieluummin masturboit salaa?
Teen kyllä ihan kumpaakin, JOKA päivä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Olen tekevinäni kovasti töitä työpaikalla, vaikka surffaan päivät ja teen deittejä! Pomolle päivittelen töiden paljoutta, mutta annan toki ymmärtää, että teen ja uhraan kaikki voimani firman eteen.
Viime viikolla sain reilun palkankorotuksen. Ehdotin pomolle itselleni apulaista ja hän lupasi harkita, niin jäis vielä enemmän omaa aikaa. Elämä on laiffii!
Eipäs alapeukuteta, sillä tää on provo :D:D Ei kukaan oo näin moraaliton paitsi mitä nyt fiktiivisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs alapeukuteta, sillä tää on provo :D:D Ei kukaan oo näin moraaliton paitsi mitä nyt fiktiivisesti!
Sitä alapeukutetaan, koska se on niin selvä provo.
Yksinäisyyteni salaan. Ja uusilta ihmisiltä sen että minulla on ollut syöpä. En halua sitä leimaa. En tarkoita että leima on paha, mutta en halua ihmisten muistavan minua jostain taudista, vaan siitä kuka olen.
Enkä välitä jutella jostain vuosien takaisesta.
En salaa enkä häpeä mitään. olen sinut tekemisteni kanssa. Elämästä piti karsia muutama ahdistava tiukkapipo "ystävä", mutta on ollut sen arvoista. Ihanaa olla oma itsensä ilman syyllisyyttä.