Mitä sinä salaat?
Kommentit (58)
Keneltä salaa? Kyllä oma mies tietää melkeinpä kaiken... Paitsi, että masturboin joka ilta sängyssä ennen nukkumaan menoa. Vai tietääköhän se....
Mun tupakoinnista ei tiedä kuin mies..
Joskus juon salaa vaikka oluen.
Tupakoida ei voi salaa, olen monesti tehnyt, tai siis yrittänyt nuorempana, haju paljastaa, tai sitten kumppani tms. ei ole huomaavinaan!
Perintöäni. Liikaa kateellisia ja ahneita ihmisiä. Vain muutama läheltä tietää varallisuuteni.
Mulla on suhde työkaverin kanssa. Salataan se tietenkin muilta työyhteisöön kuuluvilta, ei siinä muuten mitään, ollaan kumpikin sinkkuja. Mutta yksi työkaveri on toivottoman ihastunut tähän mieheen, ja mies ei tunne mitään häntä kohtaan, ja tämä nainen on mulle avautunut usein tunteistaa. En vaan pysty vielä läväyttää päin naamaa että joo me ollaan yhdessä.
Salaan sen kuinka paskalta musta oikeesti tuntuu olla sinkku. Esitän vahvaa, vaikka oikeasti eniten kaipaisin toista ihmistä rinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Salaan sen kuinka paskalta musta oikeesti tuntuu olla sinkku. Esitän vahvaa, vaikka oikeasti eniten kaipaisin toista ihmistä rinnalle.
Samat sanat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat!
Samma här. Iltaisin ja nukkumaan mennessä tuntuu kaikkein pahimmalta :(
Parikymppinen sinkkumies
Salaan sen, kuinka loppu olen henkisesti. No mies sen tietää, mutta muiden seurassa koitan tsempata.
Petin miestäni 12 vuotta sitten, jonka tuloksena perheeseen syntyi lapsi.
Lapseni ei ole mieheni. Mies pitää lasta omanaan ja olemme onnellisia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen sattuma, taisit pettää "muutaman" kerran?!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen tehnyt lapsistani isyystestit, en ole ainakaan minä tämä mies :)
Isä
Masturboin monta kertaa päivässä jos olen yksin kotona. Oksentelen taas. Pussailin kännissä vierasta miestä ja haaveilen hänestä.
Huh helpotti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseni ei ole mieheni. Mies pitää lasta omanaan ja olemme onnellisia yhdessä.Melkoinen sattuma, taisit pettää "muutaman" kerran?!
En pettänyt kuin kerran ja se riitti.
Salaan sen, että vanhempani asuvat "hulppeasti" vuokralla. En kehtaa kertoa kellekään, että kyseessä on vuokrakoti!
Syön hiilareita