Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini oli sittenkin toteuttanut suunnitelmansa isälleen eilen.

Vierailija
09.11.2015 |

Tilanne se, että isällään ei ole ollut enää halua eikä kiinnostusta tavata lastansa kun uudet lapset syntyivät. Välinsä ovat pikkuhiljaa hiipuneet ja viimeisen vuoden aikana teini itse on soittanut isälleen ja koittanut sopia tapaamisia. Aina isällä ollut jokin este. Asumme samassa kaupungissa ja eivät ole tavanneet yli vuoteen.

Kysyessäni miten aikoo muistaa isäänsä oli, että vie paskaa pussillisen postilaatikkoon. En tähän siunaustani antanut. Oli kuitenkin tämän kavereineen toteuttanut ja vienyt pussillisen koiranpaskaa isänsä postilaatikkoon eikä kuulema enää aio edes yrittää välejä isäänsä 😐.

Jotenkin niin kauhean surullista. Mietin pitäisikö kuitenkin päästä johonkin keskustelemaan, perheneuvolaan tms? Ei kai tuollainen katkeruus ole hyväksi 😐. Niin ja teini täyttää siis pian 16v.

Kokemuksia? Ajatuksia?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienostihan tuo oli toiminut. Parempi viedä paskaa laatikkoon, kuin vaikka käydä käsiksi.

Vierailija
22/32 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Vai tämä siis uuden vaimon vikaa? Vaikka kieltäisikin tapaamasta, niin kai se mies isänä kuitenkin ihan itse tekee päätöksensä haluaako olla lapsensa elämässä vai ei. Huono isä hän kyllä on, sen tiedän.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, itselläni menivät välit isään 15-vuotiaana. Näytin kaikille, että olen asian kanssa sinut jne, mutta kyllä se vain pahalta tuntui. 19-vuotiaana hakeuduin nuorten vastaanotolle juttelemaan, jonne pääsi ilman lähetettä. Kannatan samaa myös tyttärellesi.

Vierailija
24/32 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sanoa teinille ettei paskan viskominen ole hyvää käytöstä. Ihminen oppii parhaiten kokemuksen kautta! Nuorena on vitsa väännettävä! Minun lapseni oli samanlainen, mutta hän saikin sitten kovan koulun ja oppi tavoille!

T. Mies maalta

Vierailija
25/32 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran teini tuli kotiin ja sanoi, että vittu en enää jaksa isääni. Kohta tungen sen perseeseen hamsterin. Sitten hekotti sairaanloisesti. Silloin vähän huolestutti.

Ap

Vierailija
26/32 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Vai tämä siis uuden vaimon vikaa? Vaikka kieltäisikin tapaamasta, niin kai se mies isänä kuitenkin ihan itse tekee päätöksensä haluaako olla lapsensa elämässä vai ei. Huono isä hän kyllä on, sen tiedän.

Ap

Sinun kannattaa puhua rauhallisesti isän kanssa. Eiköhän hän pian ymmärrä, että pitää tavata omaa tytärtään. Jokainen joskus suutahtaa, mutta isäkin yhtä nopeasti leppyy. Miksi et pyytäsi eksääsi vaikka kahville? Tarjoa hänen herkkuruokaansa. Luomuhärkäburgeri on kaikkien miesten mieleen. Hyvä ruoka ja sitten hän kyllä viimeistään leppyy. Voisit myös tarjota hänellä kylpylämatkan.

T. Filosofi

Vierailija
27/32 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu turpa kiinni! Mä en sille ukolle mitään tarjoo! On sen verran typerä ukko tuo politiikko!

Ap

Vierailija
28/32 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu turpa kiinni! Mä en sille ukolle mitään tarjoo! On sen verran typerä ukko tuo politiikko!

Ap

Anteeksi! Ei ollut tarkoitus ärsyttää. Olen vain oppinut omassa elämässäni sen, että parempi on laiha sopu, kuin leveä riita!

T. Filosofi

Vierailija
29/32 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avlle tavanomainen pelleily lähtenyt käyntiin näköjään.

Oikea ap

Vierailija
30/32 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Anteeksi! Ei ollut tarkoitus ärsyttää. Olen vain oppinut omassa elämässäni sen, että parempi on laiha sopu, kuin leveä riita!

T. Filosofi

Henna, menisit niihin omiin sekopäisiin ketjuihisi keskustelemaan itsesi kanssa etkä pilaisi muiden ketjuja.. t.Psykiatrilakimies

Vierailija
31/32 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää kun se on kerännyt niitä sontakasoja!Siis hyi oksennus!Onko toi ihan täyspäisen puuhia?

Vierailija
32/32 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole älykästä kerätä ympäriinsä koiran paskoja. Normaali ihminen ei sellaiseen kykenisi!

T. Psykiatri