Väkivaltainen mies äkkiä pellolle

vesiputous

Alkoholisoitunut miesystäväni on ennenkin ollut aggressiivinen humalassa, mutta pari yötä sitten tämä kuristi ja löi minua, haukkui alimpaan manalaan sekä uhkasi tappaa perheeni. Soitin poliisit ja äijä lähti yöksi putkaan.
Asumme vuokralla asunnossa, jossa minä olen päävuokralainen ja tämä mies ilman alivuokralaissopimusta on puolittanut vuokran kanssani. Tiedättekös onko minulla oikeus potkaista hänet kuun lopussa suoraan ulos ovesta tavaroineen päivineen? Keneen voisin olla yhteydessä asiasta?

Mies ei millään usko että meni rajan yli pahasti ja hän joutuu etsimään uuden kodin vaan jankkaa että ei hän mihinkään lähde.

Kommentit (4)

Vierailija

Onko mies kirjoilla asunnossa? Silloin et pysty potkaisemaan noin vaan pihalle. Kannattaa ottaa asioista selvää eikö uskoa kaikkea mitä muut tietämättömät ihimiset netissä kirjoittelevat.

vesiputous

Joo, oikeusavusta sain tiedon että tosiaankaan en voi muuta kuin käyttää järkipuhetta tai hakea lähestymiskieltoa.
No asioita on tehty nyt puolin ha toisin, niin mies lähtee heti kun saa asunnon.

Miehet ovat sikoja mut kyllä tääkin tyttö osaa...!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat