Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa nainen joka ei välitä että alapäätäni nuollaan?

Vierailija
08.11.2015 |

Onko muita jotka ei välitä siitä että mies lipittää pinperoa?
Mä en ole koskaan ymmärtänyt mitä hienoa siinä on.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halua tehdä sitä ja täytyy myöntää että olo on aika torjuttu. Tai tuntuu että mies pitää mua jotenkin vastenmielisenä kun ei halua edes sormettaa. Itse haluaisin kyllä kokeilla. N25

Vierailija
42/53 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei halua tehdä sitä ja täytyy myöntää että olo on aika torjuttu. Tai tuntuu että mies pitää mua jotenkin vastenmielisenä kun ei halua edes sormettaa. Itse haluaisin kyllä kokeilla. N25

Kannattaako jäädä tuollaiseen suhteeseen? Itse tekisin naiselle molemmat mielelläni, olisi vain se nainen ensin :(

Sinkku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää että sieltä suulla tai kielellä. Jotenkin häiritsee, jokin menkat juttu, lisäksi tuo miesten "vierailujen" määrä siellä. Nyli35

Vierailija
44/53 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä69 kirjoitti:

Eikös tästä samasta yhdyntä-on-ainoa-oikea-tapa-saada-orgasmi - aiheesta ollut jo parikin keskustelua? Tässä pari aiempaa...

http://www.vauva.fi/keskustelu/2432002/seksi_on_muutakin_kuin_yhdyntaa?…

http://www.vauva.fi/keskustelu/2432015/muita_jotka_eivat_saa_mitaan_its…

Vain huonot naiset saavat yhdynnässä orgasmin? Entäs jos ei vaan saa muuten? Mitä sille pitäisi tehdä?

En minä noin kirjoittanut. Missään kohdassa en arvota naisia sen mukaan miten he saavat orgasmin tai saavatko ensinkään.

- Tutkimusten perusteella tiedetään että pelkästä yhdynnästä orgasmin saa vain noin 25% naisista eli yksi neljästä. 

- Pelkästä yhdynnästä orgasmin saavista naisista suuri osa voi saada orgasmin myös muulla tavoin, esimerkiksi klitorista kiihottamalla. He siis saavat orgasmin sekä yhdynnän avulla että klitoriksen kiihotuksesta.

Tuon perusteella pitäisi olla aika selvää se, että:

- jos nainen itse saa orkun yhdynnästä niin hän kuuluu vähemmistöön naisista eikä kannata omaa tilannettaan väittää ainoaksi oikeaksi tai pitää sitä mallina muille. Jokainen saakoon orkun niinkuin parhaaksi kokee. 

- jos nainen ei saa orkkua mitenkään muuten kuin yhdynnästä niin hän kuuluu vähemmistöön vähemmistöstä. Tällöin omien kokemusten yleistämiselle koskemaan kaikkia naisia on vielä vähemmän perusteita.

Mitä pienempään vähemmistöön kuuluu sitä tärkeämpää on kertoa asiasta seksikumppanille ennen seksin harrastamista. Kun miehet eivät ole ajatustenlukijoita niin he eivät voi mitenkään tietää juuri sinun ongelmistasi ja erityisvaatimuksistasi ellet niistä itse kerro.

Vierailija
45/53 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et vaa oo kohdannu viel sellasta joka sen homman taitaa täydellisesti.

Näitä omissa pilvilinnoissaan leijuvia haihattelijoita riittää, melkoinen pellelauma!

No...toivottavasti me emme ikinä tapaa seksin merkeissä.

Vierailija
46/53 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään saada suuseksiä, se on ihanaa. Orgasmikin on ihan erilainen kuin omilla sormilla masturboidessa. Ja kun on saanut jo yhden orgasmin suuseksistä niin on kiva saada toinen yhdynnässä :)

Pitäiskin pyytää mies nuolemaan useammin...

Vierailija
47/53 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää, että mua sormetetaan... kynnet ahdistaa kun ne välillä sattuu. Nuoleminen on jees jos on mies joka osaa homman ja jonka kanssa pystyy rentoutumaan.

Vierailija
48/53 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää, että mua sormetetaan... kynnet ahdistaa kun ne välillä sattuu. Nuoleminen on jees jos on mies joka osaa homman ja jonka kanssa pystyy rentoutumaan.

koska oot viimeks saannu kunnon nuolemisen?

Vierailija
49/53 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ymmärtänyt ennen kuin kohtasin miehen joka osasi homman... Ei ollut ihan eka eikä toka äijä.

Mä olin ihan muutama viikko sitten eräälle naiselle juuri tuollainen "mies, joka osasi homman." Nainen siis sanoi esileikin aikana ettei erityisemmin välitä suuseksistä eikä ole ikinä lauennut siinä. Kysyin erittäin ystävällisesti ja disktriitisti, että voisinko varovasti yrittää hetken. 5 minuuttia ja kolme orgasmia myöhemmin nainen kertoi sittenkin pitävänsä suuseksistä. :) Moni nainen tulee hulluksi siitä, että tykkään aidosti nuolla ja annan sen näkyä. Nuolen, mien maiskuttelen, ahmin, hieron välillä melkein koko kasvoja alapäähän, annan kielen kutitella varovasti pyllynreikää ja tarpeen vaatiessa annan myös sillekin ihan "täyden hoidon", mikäli reaktio on myönteinen. Juttelin kerran parin naisen kanssa seksin jälkeen tuosta, ja molemmat sanoivat (ei samalla kerralla tietenkään, heh), että kanssani tuli ihanan estoton ja vapautunut olo, koska annan himoni näkyä niin vilpittömän aidosti. Saatan siis "kadota" puoleksikin tunniksi nuolemaan ja maiskuttelemaan naista, jos hän vain jaksaa tai vaihtoehtoisesti saa niin monta kertaa, ettei enää kestä enempää.

T: mies, jolle naisen nautinto tulee AINA ykkösenä

Vierailija
50/53 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempi vastaus.. 5 min ja kolme orgasmia? Ei mee läpi.

Vierailija
51/53 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylempi vastaus.. 5 min ja kolme orgasmia? Ei mee läpi.

#50 vastaa. Se, että sinä et pysty laukeamaan 5 minuutissa kolmea kertaa, ei todellakaan tarkoita sitä, etteikö kukaan siihen pystyisi. Jokainen nainen on erilainen. Toisilla kestää yhdessä 20 minuuttia, toisilla alle 30 sekuntia. Eilen oli kylässä reilu parikymppinen mimmi, joka on ns. helppo tapaus orgasmien suhteen. Hän tulee aina useita kertoja, eikä pysty aina edes laskemaan orgasmiensa määrää, koska uusi saattaa alkaa ennen kuin edellinen on ehtinyt kunnolla loppua. Tulee nuolemalla, sormilla hyväilemällä, jokaisesta asennosta panemalla...

Päällä hän laukeaa kuitenkin helpoiten – eilen siis kirjaimellisesti ensimmäinen orgasmi alkoi jo 15 sekunnin jälkeen. Ja tällaisia yksilöitä todellakin on olemassa. Toinen tapaus viime viikolta. Nainen ihmetteli kovasti, kun oli saanut meidän ensimmäisellä seksikerralla kolme orgasmia 10 minuutissa, kun aiemmin oli mennyt suhteessa jopa puoli vuotta ennen kuin pystyi rentoutumaan tarpeeksi saadakseen edes sen ensimmäisen orgasminsa. En ole kauhean tyypillinen suomalainen mies sängyssä. Olen lisäksi varustettu aika keskivertokalulla, mitat n. 16 cm ja ympärysmittaa reilut 13 cm. Kyse ei ole mitoista, vaan siitä, miten kahden ihmisen kemiat pelaavat yhteen. Kun nainen kokee olonsa mukavaksi ja rentoutuneeksi miehen kanssa, lopputulos on yleensä hyvä. Ei, en ole saanut _kaikkia_ kumppaneitani tulemaan jokaisella kerralla, mutta hämmästyttävän korkealla prosentilla kuitenkin myös ns. "ongelmatapauksia." Näiden joukkoon lasken myös ainakin 5 naista, jotka eivät ikinä olleet aiemmin lauenneet miehen kanssa.

Jokaiselle miehelle vinkki: ajattele aina naista ensin. Se oma orgasmi tulee sitten kun on tullakseen. :)

Ja olen 36-vuotias mies, joka pitää itsestään ja kunnostaan huolta.

Vierailija
52/53 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, itse ainakin tulen muutamassa minuutissa jos huomaan miehen nauttivan siitä mitä tekee. Vaikka fyysisesti ei sillä hetkellä NIIN hyvältä tuntuisikaan. Näin siis myös yhdynnässä. N25

Vierailija
53/53 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin sormet mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme