Mun toinen sisempi häppäri roikkuu ulkona :(
Jos tässä sinkuksi tulee, niin kehtaako tuota näytellä miehille?
Kommentit (31)
Eiköhän se ole miesten mielestä kuitenkin aina kaunis ja ihana.
Toisaalta tällaisiakaan asioita ei tarvitsisi miettiä jos naiset vapautuisivat estoistaan ja kaikkein pyhimpäänsä liittämistään perversseistä arvostuksistaan. Pillu se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta tällaisiakaan asioita ei tarvitsisi miettiä jos naiset vapautuisivat estoistaan ja kaikkein pyhimpäänsä liittämistään perversseistä arvostuksistaan. Pillu se vain on.
Kyllä mua vähän ihmetyttää, että miten tällaista mietin. Ensimmäistä kertaa kunnolla olen tuota nyt katsellut. Sitä se teettää, kun miettii, että jos tässä joutuu pian itsensä näyttämään jollekin uudelle miehelle, kun ns. ikuisuuden ollut yhden ja saman kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjataan niitä lääketieteellisinkin perustein julkisella puolella. Eli oireilee tavallisessa arjessa, urheillessa, pyöräillessä yms.
Eli tuo on joku vika vai? Mahtavaa...
On se joku vika, jos häiritsee normaalia elämää ja aiheuttaa suurta kipua. Jos taas kyseessä on pelkkä esteettinen "haitta", niin viasta ei mielestäni voi edes puhua.
Pitääkö kaikesta tehdä ongelma? Eikö voitaisi iloita vartaloistamme ja vaikka siitä, ettei meidän kulttuurissa harrasteta naisten sukupuolielinten silpomista.
Ruma on ruma, pitääkö se rautalangasta vääntää. Miehet valehtelevat jos väittävät kauniiksi.
t. Rehellinen mies
Vierailija kirjoitti:
Ruma on ruma, pitääkö se rautalangasta vääntää. Miehet valehtelevat jos väittävät kauniiksi.
t. Rehellinen mies
Olet sä niitä miehiä joiden mielestä vain 17v neitsyt pillu on kaunis?
Onpas karmea ongelma, just joo. Mulle ei ois mitään merkitystä.
Nämä asiat voisi oikeasti koittaa laittaa jonkinlaiseen mittasuhteeseen. Toisaalla silvotaan nuorilta naisilta häpyhuulet ja klitoris kokonaan pois, toisaalla murehditaan ja hävetään kun toinen häpyhuuli on vähän toista isompi.
Meillä taitaa täällä länsimaissa asiat olla liiankin hyvin, kun roikkuva häppäri on se suurin ongelma elämässä.
Noh kuinka paljon se sit muka OIKEESTI roikkuu? Voiko sillä esim purjehtia?
Vierailija kirjoitti:
Nämä asiat voisi oikeasti koittaa laittaa jonkinlaiseen mittasuhteeseen. Toisaalla silvotaan nuorilta naisilta häpyhuulet ja klitoris kokonaan pois, toisaalla murehditaan ja hävetään kun toinen häpyhuuli on vähän toista isompi.
Meillä taitaa täällä länsimaissa asiat olla liiankin hyvin, kun roikkuva häppäri on se suurin ongelma elämässä.
Ei se ole SUURIN ongelma.
Vähän googlettelin ja ei se sitten vissiin olekaan mitenkään erikoisen paljon ulkona. Ainakaan joihin verrattuna. Sanoisinko, että 0,5 cm näkyy ulkona, karkeasti arvioiden.
Eli tuo on joku vika vai? Mahtavaa...