Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Opel sitten on niin huono auto?

Vierailija
10.02.2006 |

Vai onko nämä vaan näitä ennakkoluuloja? Onko jollain oikeasti kokemusta Opelista? Viittaan vaan siihen aikasempaan farmari-keskusteluun, jossa taas useammin kuin kerran sanottiin, että älä vaan Opelia osta.

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, mulla itellä kun ei koskaan ole ollut Opelia vastaan mitään...

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai volkkarit ja mersut hyviä autoja. Itse asentajana olen joutunut myös näiden niin sanottujen " laatu autojen" kanssa tekemisiin ja voin kyllä sanoa että jos joku väittää näitä hyviksi autoiksi niin puhuu täyttä paskaa. Vikoja kyllä löytyy niin uudemmista kuin vanhoistakin ja osien hinnat ovat aivan hirveitä. Ymmärrän kyllä niiden kehujia en minäkään alkaisi haukkumaan jos maksaisin tähtitieteellisiä summia vanhoista PASKOISTA. Ja taitaa aika usein olla niin että esim, volkkarin rottelo häviää ominaisuuksissa opelille esim. toiseksi uusimman autobildin farkkuvertailun voitti vectra vaikka mukana oli " laatu volkkari" kyseisessä testissä taidettiin myös haukkua VOLKKARIN laatua.

Vierailija
42/46 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä koskaan enää...-97 läsähti just takuun umpeuduttua koko moottori ja remppa maksoi 15 000 markkaa...ja se oli tosi paljon meille silloin! ei uskois, että 2v vähän ajetusta autosta joutus koko moottorin vaihtaan..vielä me hölmöt vahdettiin sitten uusi opel ja koko aja oli pikkuvikoja nyt uus audi eikä oo ainakaan tähän mennessä valittamista ollut.

ei siis enää koskaan opelia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän autoa noin 2-2,5 vuotta ja vaihdan sitten uuteen. Minulla ei ole ollut mitään ongelmia yhdenkään Opelini kanssa. Minulla on ollut Corsia, Kadetteja, Astroja. Tällä hetkellä minulla on Corsa, näppärä kauppakassi, josta tykkään todella paljon. Olen mielestäni saanut autokaupassa aina ihan hyvän hinnan vanhasta autostani, verrattuna esim. ystäväni Nissaneistaan saamaan hintaan.

Vierailija
44/46 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Että Ka ja Jetta hyviä autoja =D

No, makunsa kullakin.

No minähän kirjoitinkin, että Ka tuli meille voittona - en ois muuten sitä kyllä ottanutkaan (arpajaisissa voitettiin), oli meillä vähän aikaa kakkosautona ja myytiin heti pois kun verottaja salli verottomana myydä 3 v jälkeen. Jetta oli hyvä auto - ei ollut vikoja, ostin sen 4 vuotta vanhana ja hyvin pelas niin kauan kuin se meillä oli eli yli 10 vuotta. Nyt meillä on -03 VW golf farkku ja se ostettiin aivan uutena - eikä mitään vikaa ole ollut =D. Kuka maksaa mistäkin - me maksetaan laadusta.

Vierailija
45/46 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Opel vectra a ollu lähes 16 vuotta eikä vikoja ole ollut toimii ku enkeli

Vierailija
46/46 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalainen AutoBild-lehti on taas kerran koonnut laaturaportin, missä on tutkittu 24 automerkkiä nimenomaan siis niiden laadun ja luotettavuuden kannalta. Raportissa on tutkittu mm. eri merkkien korjauskehoituksia, katsastusraportteja sekä kokemuksia luotettavuudesta 100 000 ajokm:n jälkeen.

Kenellekään ei liene yllätys että aasialaiset jyräsivät taas, top 5 pitää sisällään: Mazda, Toyota, Honda, Huyndai ja Nissan. Mutta yllättäen saksalaisista paras (10. sija) oli -joko arvaatte- Opel, jättäen taakseen Audin, BMW:n, Mersun ja saksalaisista huonoiten sijoittuneen Volkswagenin. Että se siitä hinnan ja laadun suhteesta ja ihmisten mielikuvista, hihii!