Onko tosiaan niin, että kaikki Allway's siteet on nykyään hajustettuja?
Eikö muunlaisia enää tehdä? Eikö mistään löytyisi? Noita hajustettuja en suostu käyttämään, mihin merkkiiin siirryn?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vuokkosia muutaman paketillisen ostaneena täytyy todeta, ettei enää ikinä! niissä on niin heikko liimapinta, että ne yksinkertaisesti irtoavat samantien! toisin sanoen ne eivät edes tartu alushousuihin kunnolla, oli ne sitten puuvillaiset tai tekokuituiset.. laitoin aikoinaan tästä vuokkosille palautettakin, mutta heidän mukaansa niissä ei ollut mitään vikaa. sain lohdutukseksi mitäs muutakaan kuin lisää vuokkosia, huoh
Vitsit, kiva huomata etten oo ainoo joka ajattelee noin myös! Siivelliset siteen on ihan yhtä kun olis siivekkeettömät, sillä irtoo. Kun alushousut laskee, lähtee irti. Olis _ihan_ kiva että saatana pysyis housuissa eikä valu punttiin :-D
Et todellakaan ole ainoa, täällä kolmas joka käyttäis vuokkosia mielellään, vaan kun ei voi kun ne on liimauksiltaan niin surkeita. Vähintään ne siivekkeet on irti, monesti myös itse side. Eikä auta valitukset, kun valmistaja viis veisaa. Harmi, sillä muuten vuokkoset on hyviä siteitä, varsinkin ne puuvillaiset.
Neljäs ilmoittautuu!
Millaisia pikkareita käytät, kun on tuollainen ongelma... Toisekseen se side kannattaa vaihtaa joka wc-käynnillä. Se haisee, vaikka siinä olisi vain vähän vuotoa.
Ihan normaaleja pikkareita käytän. Siteen vaihdan joka käynnillä, mutta ongelma on sama kuin tuossa joku ylempänä kertoi: side tipahtaa punttiin siinä vaiheessa, kun laskee pikkarit alas...
Mulla taas ei ole ikinä ollut ongelmia vuokkosten kanssa. Ja käytän kaiken lisäksi aina siivekkeettömiä. Ainoa, että puuvillaisiin alushousuihin jää aika helposti pieniä liimanyppyjä, mitkä ei kaikki lähde pesussakaan.
Jännää juttu tuo vuokkosten liimapinta... :o Itsellä ei ole ollut mitään ongelmaa niiden kanssa, mahdollisesti joskus saattanut siivekkeet tai toinen irrota (näin on käynyt satunnaisesti käytin mitää tahansa suojia, en muista tarkemmin onko juuri vuokkosten kanssa ja kuinka usein) mutta ei itse side koskaan, ihan joudun repimään irti. Sen liimapinnan voisi kyllä laittaa kattavammin koko siteen alueella, eikä vaan keskelle semmoinen liimaraita, ehkä sitten pysyisi kaikilla.
Olen siirtynyt Alwaysista Vuokkosiin hajuonhelman takia. Vuokkosten Cotton on niin miellyttävä, että voi olla, että jatkaisin, vaikka Alwaysista tulis hajuton.
Vuokkosissa on huonompi liima ja lyhyemmät siivekkeet. Ne siis on huonot puolet.
Alwaysin yösiteitä ei ainakaan ole hajuttomina. Olen monesta paikasta katsonut. Niillä oli jotain kahta erikoisjuttua hajuttomina. Sellaisia, joita en tarvitse. (Ehkä string ja joku muu)
Vierailija kirjoitti:
Meidän Prismasta ei ainakaan löydy muita. Libresseltäkin sai hakea oikein tosissaan, että löysi sellaisen siteen mikä on tarpeeksi iso ja tuoksuton.
Joko Libressetkin on hajustettu?
Käyttääkö monetkin noita hajustettuja? Mielestäni ne on tosi epämiellyttäviä, eikä pelkästään mummohajunsa takia, vaan kuumottavat housuissa. Yritin siis käyttää sen jälkeen kun vahingossa ostin tuon ison silk-paketin, mutta lähes välittömästi alkaa tuntua kuumotusta alapäässä. Otin saman tien pois niin en tiedä josko siihen tottuisi...
Se haju on niin voimakas, että kaikki haistaa ohimennessä, että hei, tuolla on side housuissa! Ja siihen en rupea. Eli mielummin vaikka tungen vessapaperia pikkareihin kuin kuljen tuoksupildeisenä. Käsittämätön uudistus, toivottavasti lopettavat hajustamisen jos kukaan ei niitä ostaisi.
Mistä saa hajustettuja? Onko niitä vielä, tietääkö joku?
Libresse on hajustamaton (vielä). Vuokkosista minulla on huonoja kokemuksia, mutta taidanpa testata uudelleen pitkän ajan jälkeen, kun täällä moni on niitä kehunut.
Tuoksuton voittaa kilpailun. Miksi joku käyttää kemikaalisidettä voimakkaalla tuoksulla?
Vuokkosten Cotton on paras. Inhoan niitä ulkolaisia, muovisen tuntuisia rättejä, jotka hajoaa.
Mä käytän libressen siivekkeellisiä pitkiä siteitä , ne ei ainakaan tuoksu miltään. Runsaan vuodon aikana lisäksi tampaxin tamponia töissä. Niukemman vuodon aikaan käytön vuokkosten siivekkeettömiä. Oon ollu kaikkiin näihin tuotteisiin tyytyväinen. Mitkään ei ole hajustettuja.
Vierailija kirjoitti:
ALWAYS, ei "allway's"!!! Miksi et osaa kirjoittaa?
Miksi jotkut haistelevat miltä ne terveyssiteet tuoksuvat? Varmaan ne samat ihmiset, jotka kauhistelevat tuoksuvia pyykinpesuaineita.
Luulin, että noista hajustetuista siteistä on jo luovuttu (tämäkin on vuosia vanha keskustelu). Siksi uskaltauduin hiljattain ostamaan Alwaysin yösiteitä. Paketissa ei ollut mitään mainintaa hajusteista, joten oletin tietysti, ettei hajusteita ole lisätty. Huomasin kuitenkin heti, että alapäätä alkoi "ärsyttää" ja kävin tutkimassa siteitä tarkemmin, ihan selvästi haisivat. Roskiin meni. Hajusteista pitäisi ehdottomasti paketissa varoittaa!
Ostin ennen aina noita silk-siteitä kunnes pari vuotta sitten vasta kotona huomasin, että juuri ostamani ja avaamani säästöpakkaus on hajustettu. En tiedä olinko epähuomiossa ostanut hajustetun version vai oliko ainoastaan niitä tarjolla, ennen ostin siis pieniä paketteja ja olivat hajusteettomia. Siirryin vitutuksesta vuokkosiin.