Miten kerron autolleni että vaihdan sen uuteen?

Vierailija

Olen jo aika kyllästynyt tuohon tylsäksi muuttuneeseen, mutta luotettavaan menopeliin. Tuntuu ettei yhteiset ajomme anna mulle enää mitään. Sama vanha kojetaulu tuijottaa vastaan aamuisin kun lähden töihin, samat valot ja mittarit, ei mitään uudistuskykyä enää :(. En haluaisi loukata Opeliani, mutta ihastuin nuorempaan Bemariin. Miten siis esittää asia hellävaroen ilman, että moottori leikkaa kiinni ja purskauttaa öljyt pihalle silkasta uhmasta? Kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (10)

Vierailija

Minä en ole kertonut, olen vain huijannut auton liikkeeseen, vaihtanut uuteen ja jättänyt vähin äänin entisen sinne. Enkä missään nimessä ole käynyt katsomassa enää, enkä edes moikannut, jos olen nähnyt maantiellä sen jälkeen. Parasta tehdä siisti irrotus vaan. Kyllä ne toipuu.

Vierailija

Miten noin julmaa voi ollakaan! Itse en ole vieläkään toipunut Opelini hautaamisesta ja lämmöllä haikeana muistan muita jo edesmenneitä autojani. Rautaan ei saisi rakastua, mutta kun... ;(

Vierailija

Tapa se kivuttomasti! Työnnä kalliolta alas, niin se ei ehdi tajuta mitään. Silloin saat mielenrauhaa peuhata gigolo-Bemarin kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sitoutuminen huipussaan... :(
Kyllä mua vähän nolottaa, kun noin sanot ja tarkemmin ajattelen... Mutta luultavasti teen kyllä saman taas, kun autonvaihto on edessä.

1

Vierailija

No helposti. Sano sille, että olet liian vanha sille ja sen on aika saada nuorempi itselleen.Onhan sen arvo laskenut, joten joku amispoika ostaa sen. Ehkä ei kannata mainita poika, koska se odottaa hemaisevaa pimua. Tai sitten joku kaltaiseni rupsahtanut perheenäiti saa sen kauppakassikseen, mutta ainakin hetken se saa olla automyyjien kehuttavana liikkeessä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tapa se kivuttomasti! Työnnä kalliolta alas, niin se ei ehdi tajuta mitään. Silloin saat mielenrauhaa peuhata gigolo-Bemarin kanssa.

Saat murhasyytteen! Itse palkkasin ammattilaisen joka litisti koslani lätyksi. Sitä ei voisi edes tunnistaa! Säälitti kyllä hieman mutta vanha ruppana oli lähes ajokelvoton.

Vierailija

Mitä jos kiillotat ja vahaat sen ennen kuin viet autoliikkeeseen. Oikein antaumuksella hierot sen kylkiä, sormilla rapsutat pakoputkesta karstat pois viimesenä esileikkinä. Lopuksi istahdat ilman pikkareita lyhyt hamonen päällä ajajan paikalle ja se antaa sulle viimeiset kunnon kyydit.

Vierailija

Mun tuli ikävä Corollaa, vaihdoin sen Avensikseen. Mutta olen tyytyväinen ostokseeni. Aina on tullut vähän ikävä entisiä autoja. Hullua, tiedän. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat