Vatsakkaat miehet huonoja sängyssä

Vierailija

Eivät kykene pötsinsä kanssa kunnon puuhasteluun ja kikkelitkin niillä onnettoman pieniä.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Ei pidä paikkaansa! Olen saanut parasta seksiä lihavilta miehiltä! He jaksavat todella pitkään ja heidän tekee mieli tosi usein. Urheilevat miehet purkavat kaikki energiat urheiluun eikä jaksa sängyssä tehdä mitään. Mieluummin kunnon läski ja kova panija kuin laiha luikku, joka ei jaksa mitään!

Vierailija

Mitäääh. Nyt oit kyl niin väärässä. Sori. Se pippeli ei kyl mitenkään pienene jos ihminen lihoo. Pieni kikkeli on pieni, oli sit laiha tai lihava. Mut mul on ihan sama mis harhasessa maailmassa sä elät. Ei o multa pois. Mä tiedän kuitenkin että saan isoo mun mieheltä ja muutenkin hyvää seksiä, vaikka sillä on pieni pötsi kertyny tuohon eteen.

Vierailija

Läskin ajattelua taas, että joko ollaan läskejä tai laihoja luikkuja. Ja jos läski mies kestää pidempään, se johtuu siitä, että läski mies ei koe naisia yhtä kiihottaviksi kuin normaalipainoinen. Fakta on, että läskillä on enemmän estrogeenisiä eli läskit miehet ovat normaalia naisellisempia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitäääh. Nyt oit kyl niin väärässä. Sori. Se pippeli ei kyl mitenkään pienene jos ihminen lihoo. Pieni kikkeli on pieni, oli sit laiha tai lihava. Mut mul on ihan sama mis harhasessa maailmassa sä elät. Ei o multa pois. Mä tiedän kuitenkin että saan isoo mun mieheltä ja muutenkin hyvää seksiä, vaikka sillä on pieni pötsi kertyny tuohon eteen.
Olet väärässä. Sairaalloisen ylipainoisilla penistä jää senttitolkulla piiloon siihen peniksen ympärille kertyneeseen läskiin. Kyllähän sen nyt järkikin jo sanoo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Sairaalloisen ylipainoisilla penistä jää senttitolkulla piiloon siihen peniksen ympärille kertyneeseen läskiin. Kyllähän sen nyt järkikin jo sanoo.

Noin kirjoittaa lyhytmunainen.

Vierailija

Vatsakas ja lihava on eri asia. Mun miehellä on hoikat lihaksikkaat raajat ja tiukka peppu mutta vatsaa. Juossut muutaman maratonin ihan omaksi huvikseen joten ei mikään turha jannu. Ja ihan mieletön sängyssä:) Ei ole vatsa ollenkaan tiellä.

Vierailija

Pitää olla todella lihava, että penis lyhenee läskin sisään jäämisen vuoksi. Mahakkaan miehen sanomisessa huonoksi sänkykumppaniksi on suunnilleen yhtä paljon järkeä kuin että sanoisi että kaikki punapäiset naiset on himokkaita. Olemme yksilöitä, you know...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
naismaisesti sanon yhden esimerkin joka kumoaa väitteen. Ron Jeremy.

Hyvä vastaus. Ronia ovat kaikki kumppaninsa kehuneet ja kiitelleet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin, missä se järki? Ei kommentissasi ainakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Noin kirjoittaa lyhytmunainen.

Se on ihan vain ihmisen fysiologiaa, ei siinä kiukuttelu auta. http://small-penis-facts.com/?page_id=111 Siitä lukemaan vain lisää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat