Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vatsakkaat miehet huonoja sängyssä

Vierailija
08.11.2015 |

Eivät kykene pötsinsä kanssa kunnon puuhasteluun ja kikkelitkin niillä onnettoman pieniä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi, niin onkin!

Vierailija
2/23 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naismaisesti sanon yhden esimerkin joka kumoaa väitteen. Ron Jeremy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että kerran rupesi naurattamaan kesken hommien, kun mahat lätisi vastakkain.

Vierailija
4/23 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on taas näitä kun ei ole parempaa tietoa asiasta . Mutta se on teidän mielipide

Vierailija
5/23 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa! Olen saanut parasta seksiä lihavilta miehiltä! He jaksavat todella pitkään ja heidän tekee mieli tosi usein. Urheilevat miehet purkavat kaikki energiat urheiluun eikä jaksa sängyssä tehdä mitään. Mieluummin kunnon läski ja kova panija kuin laiha luikku, joka ei jaksa mitään!

Vierailija
6/23 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäääh. Nyt oit kyl niin väärässä. Sori. Se pippeli ei kyl mitenkään pienene jos ihminen lihoo. Pieni kikkeli on pieni, oli sit laiha tai lihava. Mut mul on ihan sama mis harhasessa maailmassa sä elät. Ei o multa pois. Mä tiedän kuitenkin että saan isoo mun mieheltä ja muutenkin hyvää seksiä, vaikka sillä on pieni pötsi kertyny tuohon eteen.

Vierailija
7/23 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskin ajattelua taas, että joko ollaan läskejä tai laihoja luikkuja. Ja jos läski mies kestää pidempään, se johtuu siitä, että läski mies ei koe naisia yhtä kiihottaviksi kuin normaalipainoinen. Fakta on, että läskillä on enemmän estrogeenisiä eli läskit miehet ovat normaalia naisellisempia.

Vierailija
8/23 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäääh. Nyt oit kyl niin väärässä. Sori. Se pippeli ei kyl mitenkään pienene jos ihminen lihoo. Pieni kikkeli on pieni, oli sit laiha tai lihava. Mut mul on ihan sama mis harhasessa maailmassa sä elät. Ei o multa pois. Mä tiedän kuitenkin että saan isoo mun mieheltä ja muutenkin hyvää seksiä, vaikka sillä on pieni pötsi kertyny tuohon eteen.

Olet väärässä. Sairaalloisen ylipainoisilla penistä jää senttitolkulla piiloon siihen peniksen ympärille kertyneeseen läskiin. Kyllähän sen nyt järkikin jo sanoo.

Vierailija
9/23 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Sairaalloisen ylipainoisilla penistä jää senttitolkulla piiloon siihen peniksen ympärille kertyneeseen läskiin. Kyllähän sen nyt järkikin jo sanoo.

Noin kirjoittaa lyhytmunainen.

Vierailija
10/23 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsakas ja lihava on eri asia. Mun miehellä on hoikat lihaksikkaat raajat ja tiukka peppu mutta vatsaa. Juossut muutaman maratonin ihan omaksi huvikseen joten ei mikään turha jannu. Ja ihan mieletön sängyssä:) Ei ole vatsa ollenkaan tiellä.

Vierailija
11/23 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla todella lihava, että penis lyhenee läskin sisään jäämisen vuoksi. Mahakkaan miehen sanomisessa huonoksi sänkykumppaniksi on suunnilleen yhtä paljon järkeä kuin että sanoisi että kaikki punapäiset naiset on himokkaita. Olemme yksilöitä, you know...

Vierailija
12/23 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naismaisesti sanon yhden esimerkin joka kumoaa väitteen. Ron Jeremy.

Hyvä vastaus. Ronia ovat kaikki kumppaninsa kehuneet ja kiitelleet.

Vierailija
13/23 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, missä se järki? Ei kommentissasi ainakaan.

Vierailija
14/23 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mun ukko on oikea agrobaatti, vaikka onkin vatsaa ja paljon! Eläpä yleistä! Seksiäkin meillä päivittäin ;)

Vierailija
15/23 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan vain ihmisen fysiologiaa, ei siinä kiukuttelu auta. http://small-penis-facts.com/?page_id=111 Siitä lukemaan vain lisää.

Vierailija
16/23 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, mun ukko on oikea agrobaatti, vaikka onkin vatsaa ja paljon! Eläpä yleistä! Seksiäkin meillä päivittäin ;)

Varmaan myös gosmonauttikin sitten?

Vierailija
17/23 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk! Läskit ihmiset on niin ällöjä.

yökkkkk! Laihat ihmiset on niiiiiin ällöjä!

Vierailija
18/23 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan vain ihmisen fysiologiaa, ei siinä kiukuttelu auta. http://small-penis-facts.com/?page_id=111 Siitä lukemaan vain lisää.

Ehkä tuo voisi olla homosuhteissa ongelmana, mutta ei normaaleissa: läski menee kyllä kasaan häpyluuta vasten, jolloin penis tulee tärkeimmällä hetkellä ulos.

Vierailija
19/23 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen, hyväkuntoinen mies on paras.

Vierailija
20/23 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo voisi olla homosuhteissa ongelmana, mutta ei normaaleissa: läski menee kyllä kasaan häpyluuta vasten, jolloin penis tulee tärkeimmällä hetkellä ulos.

Hah! Raja se läskin lyttääntymiselläkin on :D