Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, pelaako jotkut teistä koskaan videopelejä?

Vierailija
08.11.2015 |

Naiset, pelaako jotkut teistä koskaan videopelejä?
Ja millä laittella? Playstation 3:lla vai Tietokoneella?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pelannut pelejä siitä asti, kun ohjain pysyi kädessä. Monet konsolit ja pelikoneet ja eri peligenret on tullu käytyä läpi. Nykyään pelailen PS3, PS4, Xbox360, Nintendo Wii ja 3DS... Xone vois olla pian hankinnassa.

Fallout 4 tulee tiistaina, en malta odottaa :D

N23

"Welcome to the Wasteland boys and girls, this is 3 Dog and now some old tunes....." Vajaa 3h ja PS4;llä avautuu.

Vierailija
62/69 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xboxilla minäkin. BF4, portal, Borderlands, Halot, Tomb Raiderit ja L4D2 ovat ne vakio suosikit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pelaan tietokoneella World of warcraftia, Hearthstonea, Mass effect andromedaa sitten kun se tulee, samoin Doom 4 :sta sitten kun se tulee. :D

Mass Effect Andromeda on kyllä odotuslistalla korkealla, trilogia tullut pelattua läpi useamman kerran.

ME:A traileri

Vierailija
64/69 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pelaa räiskintää koska ne ovat niin suosittuja, helppo löytää peliseuraa ja pelataan mitä kaveritkin pelaa. Minua ei miehenä räiskintä kiinnosta yhtään, koen tylsänä. Kaipaan peleissä jonkinlaista älyllistä haastetta ja hyvä tarina on myös plussaa. Joskus toivoisi, että ihmiset löytäisivät paremmin muitakin pelejä. 

Ite pelaan pääasiassa Star Wars -pelejä (PC:llä SW: The Old Republic (mmorpg), Kotor, Jedi Knightit ja PS3:lla Force Unleashedit) ja Final Fantasyjä (7 ja 13 suosikkeina). Tabletilla taas pelaan Sims Freeplayta ja CSI: Hidden Crimesia.

Nuo CSI-pelit on muuten älyllisesti haastavia, varsinkin uudemmat. Muita hyviä älyä vaativia pelejä voin suositella ainakin seuraavia: The Room 1-3, Lost Forever 1-3, The Trace (lyhyehkö, mutta hyvä). Big Fish Games tuo ainakin PC/Mac ja iPhone/iPadille puzzle adventure -tyyppisiä pelejä, iPad/iPhone versiot maksaa yleensä 6-7 euroa, mutta lähes kaikista on demo, jota voi kokeilla. Jos tosin ei tykkää Hidden objecteista, niin nuo BigFishin pelit voi jättää väliin, niissä on usein eri tyyppien HO scenejä.

Vierailija
65/69 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ollut kauhean kiinnostunut taistelupeleistä. Sen sijaan tykkään sellaisista, missä pitää rakentaa juttuja. Suosikkejani ovat Civilization (oon pelannut lähinnä kolmosta ja nelosta, mutta katselin pienenä vierestä, kun isoveli pelasi ykköstä), Sims (pelaan kakkosta ja keskiaikaversiota) ja Settlers.

Silloin tällöin pelaan myös lapsuuden suosikkejani, kuten Jazz Jackrabbitia, Wingsiä tai Triplanea.

Vierailija
66/69 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

65 lisää pelilistaan Resident Evilit. Tomb Raiderit ja Soul Calibur 4:n. Nuorempana tuli pelattua Marioiden lisäksi Larryjä (Leisure Suit), Sam & Maxiä, Armageddonia, Gta:ta, Megamaniä ja maailman parasta autopeliä, Stuntsia :) Siinä tehtiin rata (tai käytettiin valmista) ja kustomoitiin autoa ja ajettiin se rata mahd nopeasti, pysyen vielä silti radalla kaikista hyppyreistä ja muista huolimatta ;)

Konsoleita 3 (PS3, Wii, PSP), PS4 hankinnassa kunhan FFVII remaken ilmestymispäivä varmistuu :)

Vierailija
67/69 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pelaisin, mutta kun en osaa avata tietokonetta enkä käynnistää konsolia.

Vierailija
68/69 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu pelaa änäriä ku minä?? Pojan ja miehen kans pelataan NHL, F1, FIFA ja pienempien kans BUZZ- pelejä. Wii Sports kiinnostais hommata.

Vierailija
69/69 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin paljoa. Paitsi Simssiä kylläkin :D 

On mulla myös Alice Madness Returns mutta en ole jaksanut pelata sitä läpi vielä... Ja Amnesian latasin kun Steamissä oli ilmaisena mutta en ole vielä kokeillut :D 

Joskus innostun pelaamaan PS2 vanhoja pelejä, esim. Sly Raccoon tai jopa PS1 pelejä kuten Spyro, Rayman...