Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua!! Istuin kylpylän höyrysaunassa vieraan miehen syliin!!

Vierailija

Vein miehen tänään kylpylään isänpäivän kunniaksi. Sovittiin pukuhuoneen ulkopuolella että tavataan höyrysaunassa piakkoin. Menin sitten sinne höyrysaunaan joka on siis molemmille sukupuolille. Siellä oli hirveän pimeää ja kun istuin alas tunsinkin peppuni koskettavan toista ihmistä. Käännyin ympäri ja siinä istui leveä hymy suulla tummempi afrikkalais mies!! Voi ei :( Lähdin nolostuneena saunasta pois. Mies ihmetteli kylpylän puolella missä olin enkä kehdannut sanoa :((

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Voi ei. Sano vaan, eihän vahingolle mitään voi. Törkeä se mies kun ei sanonut, että nyt oot istumassa väärään paikkaan.

Vierailija

Siellä on ilmeisesti kunnolla sitä höyryä. Caribiassa usein höyry häviää kesken kaiken ja periaatteessa kaikki näkyy. En myöskään siellä voisi vahingossa istua jonkun vieraan syliin, ei ole niin paksu höyry, erottaa piirteet läheltä.

Vierailija

Eipä niitä mustia tahdo pimeässä erottaa. Kerran säikähdin helvetisti kun takana tuli auto "ilman kuskia" ... sitten näin silmämunat ja tajusin, että kyse on tosi mustasta miehestä ja illan hämärässä häntä ei vain erottanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siellä on ilmeisesti kunnolla sitä höyryä. Caribiassa usein höyry häviää kesken kaiken ja periaatteessa kaikki näkyy. En myöskään siellä voisi vahingossa istua jonkun vieraan syliin, ei ole niin paksu höyry, erottaa piirteet läheltä.

Tämä oli tosiaan sen verran tumma mies että en siellä höyryssä hämärässä ilman laseja nähnyt :(

Vierailija

Mun mies alkoi kerran juttelemaan mulle höyrysaunassa, mutta hänelle vastasikin ihan vieras nainen sieltä höyryn keskeltä.

Nainen oli kovin flirttaileva ja kuuntelin nauruani pidätellen naisen keimailevia ja mieheni vaivaantuneen pidättyneitä juttuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä oli tosiaan sen verran tumma mies että en siellä höyryssä hämärässä ilman laseja nähnyt :(

Ai jaa, niinpä tietysti. Porvoolainen kylpylä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mies alkoi kerran juttelemaan mulle höyrysaunassa, mutta hänelle vastasikin ihan vieras nainen sieltä höyryn keskeltä.

Nainen oli kovin flirttaileva ja kuuntelin nauruani pidätellen naisen keimailevia ja mieheni vaivaantuneen pidättyneitä juttuja.

Hyi hyi. Onkohan höyrysaunaan meneminen joku avoin kutsu?

Vierailija

Taasko sulle kävi noin? Tälläkertaa ette kuitenkaan harraastaneet seksiä? Hyvä, olet ottanut opiksesi viimekerrasta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Sano vaan, eihän vahingolle mitään voi. Törkeä se mies kun ei sanonut, että nyt oot istumassa väärään paikkaan.

Miten mies voi olla törkeä kun AP istuu hänen syliinsä? 

AP:ta voisi enemmänkin syyttää ahdistelusta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hyi hyi. Onkohan höyrysaunaan meneminen joku avoin kutsu?

ON

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat