Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipas nenäkäs tyttö bussipysäkillä

Vierailija

Odotin bussia pysäkillä kun siihen parin metrin päähän tuli kivan näköinen parikymppinen tyttö. Vettä tuli kaatamalla ja hänellä ei ollut sateenvarjoa, joten kävelin hänen viereen niin että sateenvarjo suojasi meitä molempia. Koitin siinä sitten jotain small talkia heittää, mutta tyttö katsoi vain nenän vartta pitkin ja vastaili kysymyksiini lyhkäsillä lauseilla. Bussi lopulta saapui ja kysyin, että saisinko sun puhelinnumeron, johon tyttö mumisi jotain epäselvää ja nousi sitten bussiin. En edes kiitosta saanut.
Ikävä kyllä tälläinen asenne tuntuu olevan aika normaali nuorten naisten keskuudessa. Ajatellaan olevan parempia kuin muut.
M34

Sivut

Kommentit (175)

Vierailija

Olen täysin samaa mieltä! Onneksi meitä ymmärtäväisiäkin tyttöjä on. Itse tarjoan aina suojaa hieman vanhemmille herroille varjoni alta.

N 21 v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sitä ei vain kiinnostanut vaha limainen ukko.

34v on vanha ja limainen? Jaaha. Olen kyllä ihan mukava ja kohtelias.

Eikä 20v nyt enää ole mikään pieni lapsi ketä tulisi suojella vanhoilta sediltä..

AP

Vierailija

Minä asun ulkomailla (Keski-Euroopassa tarkemmin) ja kerran jättäessäni auton keskustan liepeille parkkiin alkoi sataa reippaasti. Minulla ei ollut sateenvarjoa. Odottelin sitten liikennevaloissa punaisella niin viereen tuli vanhempi herrasmies ison varjon kanssa ja saman tien olinkin jo varjon alla. Viitisen minuuttia sitten käveltiin yhdessä ja juteltiin niitä näitä, ennen kuin erottiin tahoillemme :)

Suomessa en oikein moista voisi kuvitella.

Vierailija

Kyllä itse kokisin epämukavaksi jos joku tuntematon ihminen tulisi seisomaan niin lähelle, että mahtuisin hänen sateenvarjonsa alle. Ahdistava tilanne. Suomessa on totuttu seisomaan kaukana toisistaan bussipysäkillä. Ei ihmekään, että tyttö säikähti ja yritti päästä nopeasti tilanteesta pois.

Vierailija

Muuten olis mennyt ihan hyvin, mutta toi numeron kysyminen paljasti sut vanhaksi pervoksi.

Ole kohtelias, kun kerran sen osaat, mutta pyyteettömästi.

Vierailija

Miksi pyysit puhelinnumero? Outoa ruveta iskemään tuolla lailla arkisessa tilanteessa. Etenkin jos tyttö oli kaunis, niin varmasti vituttaa jatkuvat iskuyritykset, kun vaan haluaisi olla rauhassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sitä ei vain kiinnostanut vaha limainen ukko.

34v on vanha ja limainen? Jaaha. Olen kyllä ihan mukava ja kohtelias.

Eikä 20v nyt enää ole mikään pieni lapsi ketä tulisi suojella vanhoilta sediltä..

AP

Mistäs tiesit iän? Ehkä hän olikin vahvasti meikattu teini. Kaksikymppisestä tytöstä sinunikäisesti voi todella tuntua vanhalta ja limaiselta. Melkein kuin isän ikäiseltä. Yök.

Mitä jos kyseessä olisi ollut 34-vuotias nainen, joka olisi käyttäytynyt samalla tavalla? Missä vika silloin olisi ollut sinun mielestäsi?

Vierailija

No olihan tuo ehkä vähän tylyä, mutta toisaalta en varmaan itsekkään uskaltaisi tai tajuaisi juuri muuta tehdä jos joku tuntematon mies tulis nuin lähelle ja pyytäisi numeroa (varsinkin jos en sitä numeroa halua antaa) hetken juttelun jälkeen.

Vierailija

Numeron antaminen ei ole mikään valvollisuus, haloo! Minä annan numeroni vain kiinnostaville miehille, en millekkään randomille. Eikö tuo ollut aika selvästi ilmaistu ettei kiinnosta ja siihen sinun nyt on tyytyminen.

Vierailija

Ap tässä nenäkäs oli. Ensinnäkin sinun olisi tullut kohteliaasti kysyä naiselta, voisitko tarjota suojaa sateenvarjosi alla. Mikäli vastaus olisi ollut myöntävä, olisit voinut jatkaa kohteliasta small talkia ja bussin tullessa toivottaa naiselle hyvää päivänjatkoa.

Voih... Olisipa maailmassa enemmän herrasmiehiä.

Vierailija

Kyllä minua ainakin ahdistaisi aika paljonkin. En muutenkaan pidä siitä, että vieraat ihmiset tulevat liian iholle. Voisit ainakin ensin kysyä, että haluaako toinen suojaa. N21

sherlock x

Huono provo! Bussipykillä on muuten kaikkialla jo pleksikatot ( jopa maaseudulla) joten sitä sateenvarjoa ei enää  bussia odotettaessa tarvitse pitää auki, kun voi olla sen  katoksen alla.  ) 34-miehet ajavat nykyisin omilla autoillaan (tai polkupyörillään)  ja jos jostain syystä joutuvat bussia sattumalta  käyttämään ,niin aniharvalla on kyllä sinne varta vasten otettu  sateenvarjo mukanaan.

Vain idiootti muuten  edes kyselisi tuolla tavalla suoraan puhelinnumeroa joltain aivan vieraalta ihmiseltä bussipysäkiltä  ! (kukaan  ei sitä tuolla tavalla kysyvälle  näet antaisi)  Yrityksesi luoda kirjallisen kuvauksen avulla edes fiktiivisesti uskottava mieshahmo (joka 'ei tajua käytöksensä törkeyttä' naista kohtaan ja kyselee sitä täällä muka hölmönä) epäonnistui nyt aivan surkeasti ja jäit siis  kiinni jo toisessa lauseessasi:tytöllä olisi taatusti ollut sateenvarjo tuolla ilmalla,mutta miehellä mitä todennäköisemmin ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä asun ulkomailla (Keski-Euroopassa tarkemmin) ja kerran jättäessäni auton keskustan liepeille parkkiin alkoi sataa reippaasti. Minulla ei ollut sateenvarjoa. Odottelin sitten liikennevaloissa punaisella niin viereen tuli vanhempi herrasmies ison varjon kanssa ja saman tien olinkin jo varjon alla. Viitisen minuuttia sitten käveltiin yhdessä ja juteltiin niitä näitä, ennen kuin erottiin tahoillemme :)

Suomessa en oikein moista voisi kuvitella.

Ja ap kertoi juuri avauksissa miksi ei. Täällä ei osata käyttäytyä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat