Lue keskustelun säännöt.
Kumpi on näistä parempi
Potta
08.11.2015 |
Potta siis.Se vanhempi mallinen mitä myytiin montakymmentä vuotta https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/orthex-bunny-keija-potta
vai tämä nykyinen.https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/orthex-potta#spst
Kumpaan mahtuu isompikin lapsi tarvittaessa istumaan?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Onko noilla oikeesti suurta kokoeroa? Meillä potta-aika oli todella lyhyt. Lapset istuivat mieluummin korokkeen avulla vessapytylle, jossa oli supistaja.
Kumpi teillä oli?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko noilla oikeesti suurta kokoeroa? Meillä potta-aika oli todella lyhyt. Lapset istuivat mieluummin korokkeen avulla vessapytylle, jossa oli supistaja.