Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rakastumassa yli 50-vuotiaaseen kirurgiin.

Vierailija

Tiedän, että hän on minulle se oikea ja minä hänelle. Paljon on vielä esteitä ylitettävänä ja välillä pelottaa suuret muutokset, mutta olen päättänyt vihdoinkin kuunnella sydämen ääntä ja elää oikeaa elämää kulissin sijaan.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Kun oppilas on valmis, ilmestyy opettaja."

En ole aivan varma siitä, mihin viittaat tuolla sananlaskulla. Omaa oppimista on kylläkin tapahtunut aivan eri henkilöiden ja tilanteiden kautta. Nyt minulla oli rauha ja sain tutustua tähän henkilöön ja vähitellen olen rakastumassa. Tietysti päätös kulissin jättämisestä oli rohkeuden oppimista.

Vierailija

Et kai sinä kumminkaan voi toisen puolesta päättää, että sinä olet hänelle oikea? Jos nyt mitään oikeita ylipäätään  on olemassa.

Vierailija

Olet varmaan sh tai hoitoalalla. Se, että ammatin tunteideni kohteesta lyhyessä aloituksessa mainitsit, kertoo paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Annas kun arvaan: suurin este on kirurgin vaimo.

Veikkaan, että vaimo esteistä sinällään pienin, omaisuus suurin? Pelko lasten vihasta ja katkeruudesta este sekin. Eiköhän tämäkin rakkaustarina kaadu näihin tekijöihin ja ihmiset jatkavat masentavan turvallista, tylsää, tunteetonta, materialistista elämäänsä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annas kun arvaan: suurin este on kirurgin vaimo.

Veikkaan, että vaimo esteistä sinällään pienin, omaisuus suurin? Pelko lasten vihasta ja katkeruudesta este sekin. Eiköhän tämäkin rakkaustarina kaadu näihin tekijöihin ja ihmiset jatkavat masentavan turvallista, tylsää, tunteetonta, materialistista elämäänsä.

Käsite "vaimo" kattaa kaiken mainitsemasi. Arvelen lisäksi, että itse kirurgi ei tiedä tästä rakkaustarinasta vielä mitään.

Nro 10

Vierailija

Määki oon rakastunut ikäloppuun kirurgiin. Hän viipaloi leikkeleitä makkaratehtaalla. On se vaan kirurgin tarkkaa hommaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Määki oon rakastunut ikäloppuun kirurgiin. Hän viipaloi leikkeleitä makkaratehtaalla. On se vaan kirurgin tarkkaa hommaa.
Niitä ohuenohuitako? Siinä ei kyllä saa kädet täristä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat