Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon seksiä, säännöllinen kierto ja tunnen ovulaation, mutta en tule raskaaksi :(

Viallinen?

Molemmat mieheni kanssa tykätään seksistä ja sitä tulee harrastettua paljon (5-7*vko). Ovulaation tunnen hyvin selvästi ja kiertoni on säännöllinen 30pv.
Noista huolimatta en näköjään raskaaksi tule :(
Olen varmaan jo liian vanha (31v)?
Tympii paljon vaikka vasta yk5 menossa.
Onko muita samassa tilanteessa?

Kommentit (8)

Vierailija

Jep.
Kohta vuosi yritetty.
On primolutit ja musarjat apukäynnistettiin clomeilla, mutta raskautta ei kuulu.
Pelkään kuuluuko ikinä :(
Kohtu ei vaan tunnu keräävän tarpeeksi limakalvoa tms
Pari viikkoa ja sitten päästään toiselle lääkärille, löytyisikö sieltä ideaa.
E-pillereitä varmaan tyrkyttävät, mutta niitä en huoli.
N31

Vierailija

5 kuukautta yritystä on todella vähän. Raskautuin itse 8. yrityskerralla ja gyne sanoi että se on lyhyt aika. Joillakin menee vuosia ja silti raskautuu luomusti, joillakin menee 8 vuotta, joillakin vaan 1 kuukausi.
Ei kannata itkeä ennen kuin vuosi yritystä on takana, vauva tulee silloin kuin hän haluaa, ei silloin kuin sinä sitä haluat.
Ja jos vauvaa ei kuuluu niin se ei tarkoita että naisessa on joku vika, nykyään on hyvin tavallista että miehellä on siittiöt liian hitaat tai ei saa ollenkaan lapsia.
Ja 31 ei ole vanha!!!!!!

N28

Ollaan yritetty pian kaksi vuotta. Oma kiertoni on varsin säännöllinen ja ovulaationkin tunnistan. Tutkimuksissa selvisikin, että miehen spermassa on siittiöitä melko vähän. Nyt hän on lopettanut tupakoinnin loppukesästä, toiveissa olisi josko tuo parantaisi sperman laatua. Ollaan kyllä jonossa jo hoitoihin. Toiveena olisi kuitenkin vauva luonnollisin menetelmin. 

N28

Ollaan yritetty pian kaksi vuotta. Oma kiertoni on varsin säännöllinen ja ovulaationkin tunnistan. Tutkimuksissa selvisikin, että miehen spermassa on siittiöitä melko vähän. Nyt hän on lopettanut tupakoinnin loppukesästä, toiveissa olisi josko tuo parantaisi sperman laatua. Ollaan kyllä jonossa jo hoitoihin. Toiveena olisi kuitenkin vauva luonnollisin menetelmin. 

Täpinä26

Meillä miehen kanssa yk8. Kierto tällä hetkellä 22/28. Menkat olleet säännölliset nyt n. 6kk. Sitä ennen saattoi venyä helposti kierto yli 40päivään.
Vauvatoice olisi kova. Tuntuu varsin epäreilulta, sillä n.3 vuotta sitten raskauduin vahingossa, jonka katsoin parhaaksi laittaa kesken.

Mutta:

TÄNÄÄN peitonheiluttelun jälkeen mieheni tokaisi, että tiputan verta (siis vaaleanpunaista kun pyyhkäsin) ,kiinniittymisvuotoa?? Lisäksi lämmöt olleet koholla 37.2 ja alavatsaa nipistelee ja etoo/turvottaa.
Testausta täytys vielä odottaa ensviikkoon eikä millään malttas odottaa <3

Täpinä26

Vierailija kirjoitti:
Meillä miehen kanssa yk8. Kierto tällä hetkellä 22/28. Menkat olleet säännölliset nyt n. 6kk. Sitä ennen saattoi venyä helposti kierto yli 40päivään.
Vauvatoice olisi kova. Tuntuu varsin epäreilulta, sillä n.3 vuotta sitten raskauduin vahingossa, jonka katsoin parhaaksi laittaa kesken.

Mutta:

TÄNÄÄN peitonheiluttelun jälkeen mieheni tokaisi, että tiputan verta (siis vaaleanpunaista kun pyyhkäsin) ,kiinniittymisvuotoa?? Lisäksi lämmöt olleet koholla 37.2 ja alavatsaa nipistelee ja etoo/turvottaa.
Testausta täytys vielä odottaa ensviikkoon eikä millään malttas odottaa <3

Tähän vielä lisäyksenä, että meillä myös seksielämä hyvin vilkasta väh 5krt vko joten hoidotkin sen vuoksi tulevaisuudessa on käynyt mielessä. Tänään tajusin myös että taitaa olla hiivaa, kun yhdyntä ei sujunutkaan niin "liukkaasti" kuin ennen. Kutina on ihan karmea...noh vielä venaillaan.

Nainen29v

Ollaan miehen kanssa yritetty n. 1,5vuotta eika vauvaa kuulu. Tanaan viimeksi tein taas yksiviivaisen raskaustestin:( Minulla on melko epasaannolliset kuukautiset, joiden vuoksi olen kaynyt tutkimuksissa, mitaan rakenteellista vikaa ei löytynyt, ultra ok, limakalvot normaalin paksuiset jne.. olen normaalipainoinen (173cm/63kg), kummatkin noudatetaan terveellisia elamantapoja, ikää mulla 29 vuotta ja mies on 27-vuotias, miehella ei aikaisempia lapsia. Tuntuu epareilulta, etta moni joka ei halua lasta tai kykenisi huolehtimaan lapsesta, tulee raskaaksi, mutta me joilla on kaikki puitteet kunnossa ja toivomme lasta enemman kuin mitaan muuta, emme vielakaan ole onnistuneet saamaan hanta maailmaan... tama vauvakuume on niin raastavaa, yritan olla ajattelematta asiaa ja olla positiivisessa tuulella, uskoa etta kaikki aikanaan, mutta valilla masentaa..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat