Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni paras ystävä ei kutsunut minua 30v juhliinsa

Vierailija
08.11.2015 |

Mieheni paras (naispuolinen) ystävä ei kutsunut minua 30v juhliinsa. Olen itse kutsunut tämän naisen kaikkiin juhlimme (mieheni synt, minun synt, yms.) Hän mainitsi niistä kyllä alkusyksystä mutta nyt hän on laittanut kutsun vain miehelleni. Epäilen että hän loukkaantui kun ystäväni olivat järjestäneet minulle babyshowerit yllätykseksi, mutta häntä ei kutsuttu.. Tämä nainen kuitenkin olettaa/toivoo olevansa lapsemme tuleva kummi.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiiiiii ja vielä lisäyksenä että joskus vielä pari kolme kk takaperin tää nainen itse ilmoitti että "hei mulla on sit megabileet sillon ja sillon" ja nyt sit tosiaan kun otin tän asian hänen kanssaan puheeksi niin loppui hänen jutut aika lyhyeen :) Mutta tosiaan, ehkä tajuaa jos mies ei menekään, että mikä miehelle nykyään tärkeintä..

Sua selkeesti ärsyttää tuo nainen, ja se tilanne että mies mahdollisesti sinne menisi. Oletko miehen kanssa puhunut tämän täysin läpi ja kertonut miltä sinusta tuntuu? 

Mua ärsyttää ihmisten kaksinaamaisuus. Ollaan itse niin hyviä ihmisiä ja kaikkien ystäviä..mutta sitten taas tilaisuuden tullen tehdään toisen olo mahd epämukavaksi. Eikös jossain yläasteella tehty tuota että kuulutetaan kaikille "mulla on megabileet" ja sitten jätetään kutsumatta osa porukasta. Itse kuitenkin edelleen yritän tilaisuuden tullen tutustua tähän naiseen ja olen hänet kaikkiin meidän juhliin kutsunut koska tiedän että on miehelle hyvä ystävä. -ap

Vierailija
62/73 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiiiiii ja vielä lisäyksenä että joskus vielä pari kolme kk takaperin tää nainen itse ilmoitti että "hei mulla on sit megabileet sillon ja sillon" ja nyt sit tosiaan kun otin tän asian hänen kanssaan puheeksi niin loppui hänen jutut aika lyhyeen :) Mutta tosiaan, ehkä tajuaa jos mies ei menekään, että mikä miehelle nykyään tärkeintä..

Kiva asenne :( Eli loppujen lopuksi tässä on sinun puoleltasi kyse pelkästä valtapelistä, et oikeastaan edes halua tulla toimeen miehesi parhaan ystävän kanssa, haluat vain päästä näpäyttämään häntä.

Oivoi, kun juuri sanoin että minä en ole mieheltä juhlia kieltänyt, päinvastoin. Hän itse sanoi että "katsotaan pääsenkö tai päästäänkö juhliin vai ollaanko synnyttämässä sillon" Sanoi myös että jos sillä viikolla lapsi syntyy niin pitää luultavasti varpajaiset samana iltana kun nuo juhlat olisivat.. Mä sanoin että mies saa ihan itse päättää mitä tekee että musta tuskin juhlijaksi edes olisi :) Jos mies valitsee olla silloin kotona mun kanssa niin ei siinä mistään pelistä ole kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva asenne :( Eli loppujen lopuksi tässä on sinun puoleltasi kyse pelkästä valtapelistä, et oikeastaan edes halua tulla toimeen miehesi parhaan ystävän kanssa, haluat vain päästä näpäyttämään häntä.

Oivoi, kun juuri sanoin että minä en ole mieheltä juhlia kieltänyt, päinvastoin. Hän itse sanoi että "katsotaan pääsenkö tai päästäänkö juhliin vai ollaanko synnyttämässä sillon" Sanoi myös että jos sillä viikolla lapsi syntyy niin pitää luultavasti varpajaiset samana iltana kun nuo juhlat olisivat.. Mä sanoin että mies saa ihan itse päättää mitä tekee että musta tuskin juhlijaksi edes olisi :) Jos mies valitsee olla silloin kotona mun kanssa niin ei siinä mistään pelistä ole kyse.

Luepa uudestaan tämä kirjoittamasi lause:

Mutta tosiaan, ehkä tajuaa jos mies ei menekään, että mikä miehelle nykyään tärkeintä..

Vaikka annat miehelle luvan mennä juhliin, tosiasiassa toivot ettei hän menisi että ystävä näkisi miehen laittavan sinut edelle.

Vierailija
64/73 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua selkeesti ärsyttää tuo nainen, ja se tilanne että mies mahdollisesti sinne menisi. Oletko miehen kanssa puhunut tämän täysin läpi ja kertonut miltä sinusta tuntuu? 

Mua ärsyttää ihmisten kaksinaamaisuus. Ollaan itse niin hyviä ihmisiä ja kaikkien ystäviä..mutta sitten taas tilaisuuden tullen tehdään toisen olo mahd epämukavaksi. Eikös jossain yläasteella tehty tuota että kuulutetaan kaikille "mulla on megabileet" ja sitten jätetään kutsumatta osa porukasta. Itse kuitenkin edelleen yritän tilaisuuden tullen tutustua tähän naiseen ja olen hänet kaikkiin meidän juhliin kutsunut koska tiedän että on miehelle hyvä ystävä. -ap

Millä tavalla miehesi ystävä yrittää tehdä olosi mahdollisimman epämukavaksi? Sinuthan on kutsuttu noihin megabileisiin, sillä kaiketi tuo ystävä olisi sanonut siinä vaiheessa, kun miehesi ilmoitti osallistumisestanne teidän molempien puolesta, ettei kutsu koske sinua.

Vierailija
65/73 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa uudestaan tämä kirjoittamasi lause:

Mutta tosiaan, ehkä tajuaa jos mies ei menekään, että mikä miehelle nykyään tärkeintä..

Vaikka annat miehelle luvan mennä juhliin, tosiasiassa toivot ettei hän menisi että ystävä näkisi miehen laittavan sinut edelle.

Tarkoitan siis sitä, että jos sinulle oikeasti olisi ok että mies menisi juhliin yksin, et edes miettisi tällaista. Ja ystävä aivan varmasti ymmärtää, että synnytys menee juhlien edelle jos se sattuu samaan aikaan osumaan. Ei siihen tarvita mitään lapsellista "tajuaapa mikä miehelle on nykyään tärkeintä" -kiukuttelua.

Vierailija
66/73 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai kutsun, mies vastasi että OK. Kutsussa oli vaan että "tervetuloa silloin ja silloin, sinne ja tänne" Kun mä otan puheeksi asian tuon naisen kanssa niin hän ei kommentoi mun tilanteeseen mitään?? Siis kun sanon että mä en valitettavasti tiedä pääsenkö tulee.. Mä laitan kutsun että "moi tulkaa kimmon kanssa.." tai että "ja kutsu on sit avec!"

Vierailija
67/73 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli nyt myös kysellyt mieheltä (ja muilta kutsutuilta) muistoja että mistä tunnetaan ja miten kuvailisit minua (ja painottanut että on kysynyt kaikilta vierailta samat asiat) Eipä oo multa kysynyt mitään :D -ap

Vierailija
68/73 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sai kutsun, mies vastasi että OK. Kutsussa oli vaan että "tervetuloa silloin ja silloin, sinne ja tänne" Kun mä otan puheeksi asian tuon naisen kanssa niin hän ei kommentoi mun tilanteeseen mitään?? Siis kun sanon että mä en valitettavasti tiedä pääsenkö tulee.. Mä laitan kutsun että "moi tulkaa kimmon kanssa.." tai että "ja kutsu on sit avec!"

Jospa hän pitää teitä niin vakiintuneena pariskuntana (kuten kuuluukin), ettei tarvitse erikseen mainita avecista. Anteeksi, mutta tuntuu että yrität väkisin tehdä tästä isompaa ongelmaa kuin mitä se oikeasti on. Jos edes on mitään ongelmaa.

Vierailija
69/73 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestäsi kysymään, että koskeeko kutsu myös sinua. Sillä se selviää.

Vierailija
70/73 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32 on ap. Ja juu, mieheni meni joskus sanomaan tuolle naiselle että hänestä tulee kummi, "paitsi jos vaimolla on joku toinen ehdokas siihen hommaan" mies ei ollut siis kysyny multa mitään.. -ap

Öö, onko sinulla siis jotain sitä vastaan, että yksi lapsenne kummeista olisi miehesi paras ystävä? Kummejahan täytyy olla vähintään kaksi, mutta voi olla enemmänkin. Keneltä se olisi pois, jos tämä nainen olisi yksi kummeista?

Vierailija
71/73 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

32 on ap. Ja juu, mieheni meni joskus sanomaan tuolle naiselle että hänestä tulee kummi, "paitsi jos vaimolla on joku toinen ehdokas siihen hommaan" mies ei ollut siis kysyny multa mitään.. -ap

Öö, onko sinulla siis jotain sitä vastaan, että yksi lapsenne kummeista olisi miehesi paras ystävä? Kummejahan täytyy olla vähintään kaksi, mutta voi olla enemmänkin. Keneltä se olisi pois, jos tämä nainen olisi yksi kummeista?

Hyvä pointti. Meidän lähipiirissä on aika normaalia, että kumpikin vanhemmista valitsee yhden kummin.

Vierailija
72/73 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menette juhliin jos menette. Ja ette mene jos ette mene. Niin helppoa. Itse en miettisi mitään valtajuttuja. Olisin vain niin tyhmä, että menisin samoihin bileisiin mieheni kanssa, koska suhteemme on jo vakiintunut, jolloin voi olettaa kutsun koskevan myös minua. Eikä sun tarvitse leikkiä mitään ystävää miehesi ystävälle. Pysytte hyvänpäiväntuttuina ja thats it.

Vierailija
73/73 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on luvannut kolmelle ystävälleen että he voivat olla kummeja. Mun mielestä kaks on ihan hyvä määrä, laatu korvaa.