Keski-ikäiset Onko nuoremman kanssa seksi oikeasti hyvää

Vierailija

Kannattaako kokeilla vai tuleeko hirveä morkkis ja miettiikö sängyssä koko ajan omaa ikäänsä? Kyseessä seksi n. 10-15 vuotta nuoremman kanssa.

Kommentit (13)

Vierailija

Mulla on ollut tässä viimeisen vuoden aikana melkoinen ikähaitari seksikumppanien suhteen: toinen miehistä oli itseäni 15 vuotta vanhempi ja toinen 8 vuotta nuorempi. Molempien kanssa oli hyvää seksiä. Vanhempi mies oli ehkä enemmän "perus"mies, nuorempi taas vähän kokemattomamman oloinen, epävarma itsestään. Olen huomannut, että pystyn itse nauttimaan seksistä paremmin kuin koskaan aikaisemmin ja esim. orgasmin jälkeen minun tekee edelleen vaan lisää mieli ja voisin rakastella vaikka kuinka pitkään. Nuorempana riitti vähempi ja oli vakeaa rentoutua niin että todella olisin nauttinut. Eli sanoisin, että oma ikä on vaikuttanut ainakin omalla kohdallani enemmän nautintoon kuin kumppanin ikä.

-parhaita vuosiaan elävä 36-vuotias-

Vierailija

Hyi, älkää käyttäkö hyväksi nuoria miehiä, jotka kännissä ja kiimoissaan eivät osaa kieltäytyä ryppyisen kurpan pillusta, mutta myöhemmin meinaavat oksentaa pelkästä ajatuksesta. Kohdelkaa miehiä hyvin eikä jonainen seksileluina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyi, älkää käyttäkö hyväksi nuoria miehiä, jotka kännissä ja kiimoissaan eivät osaa kieltäytyä ryppyisen kurpan pillusta, mutta myöhemmin meinaavat oksentaa pelkästä ajatuksesta. Kohdelkaa miehiä hyvin eikä jonainen seksileluina.

Näitä hyväksikäyttäjänaisia, kehdonryöstäjiä jostain syystä ihannoidaan ja kannustetaan. Sairas maailma, sairas kulttuuri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinä et sitten kelvannut kenellekään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sinä et sitten kelvannut kenellekään?

Nuori mies ei osaa aina sanoa mitä haluaa ja helposti rikkoo itsensä naisten kanssa. Sairasta vähätellä sitä miten kiimaiset vanhat eukot kohtelevat nuoria miehiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaako kokeilla vai tuleeko hirveä morkkis ja miettiikö sängyssä koko ajan omaa ikäänsä? Kyseessä seksi n. 10-15 vuotta nuoremman kanssa.

Onko fantasia vai mikä on homman nimi?

Vierailija

Riippuu ihmisestä ja keskinäisestä kemiasta. Itse sytyn nuorista miehistä ja olen täysin koukussa. Suosittelen ainakin kokeilemaan. Mitä voisit hävitä siinä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihmisestä ja keskinäisestä kemiasta. Itse sytyn nuorista miehistä ja olen täysin koukussa. Suosittelen ainakin kokeilemaan. Mitä voisit hävitä siinä?

Mulla sama toisinpäin, mutta ei vaan löydy sellaista naista itselle :(
+20 sinkkumies

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat