Hyvä puuteri

Vierailija

Mitä puuteria suosittelette minulle. Löysin juuri sopivan meikkivoiteen mutta nyt olisi peittävämpi puuteri hakusessa. Arkikäyttöön halppispuuterini on ihan toimiva mutta olen huomannut että iltamenoille meikkaaminen on jostain syystä eriasia. Kun lähden esim baariin iho rasvoittuu hirmuisesti ja kasvot alkavat punottaan. Päivällä tätä ei ole. Edullisia ehdotuksia otetaan vastaan, en mielellään ala paljoa maksamaan tuotteesta minkä sopivuudesta ei ole varmuutta. Ihoni on myös hyvin vaalea

Kommentit (3)

Vierailija

Höpöhöpö. Meikkivoide on puolipeittävä ja oli työn ja tuskan takana löytää minulle oikea sävy. Peiteaineitakin käytän mutta en voi sitäkäänpitkin naamaa vetää. Siksi peittävämpi puuteri, päivisin voin sitten käyttää heleämpää

Vierailija

Clinique Blended powder
08 neutral sävy sopii talvella vaaleaihoiselle suomalaiselle.
Ei muutu rasvaisella iholla liian tummaksi.

Olen ollut koukussa tuohon jo vuosia.
Välillä aina kokeilen clarins irtopuuteria ja Lumenen puriste- ja irtopuutereitakin ostelen toisinaan, mutta aina kun pitää näyttää todella hyvältä turvaudun tähän Cliniqueen.

Vaatii kyllä poskipunaa alle. Cliniquella on hyvin levittyvä voidemainen. Lancomella myös hyviä luonnollisia sävyjä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat